تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802557209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر یک هیات ویتنامی به ایران در شهریور ماه/ ناکارآمدی بخش خصوصی به اقتصاد ملی ضربه زده است


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: علی اکبر خدایی درباره برنامه های کاری هیات های تجاری خارجی به ایران گفت: یک گروه صنایع غذایی از کشور ویتنام از تاریخ 5 تا 12 شهریورماه به هزینه خود و با هماهنگی سازمان توسعه تجارت به ایران خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تراز ،علی اکبر خدایی دبیر کل اتحادیه صادرکنندگان آبزیان با اشاره معایب ضعف در اقتصاد بخش خصوصی کشور به خبرنگار تراز گفت: به باور اکثر فعالان اقتصادي کشور موضوع کوچک بودن اقتصاد بخش خصوصی و ضعف و ناکارآمدي عمومی آن ضربات سختی بر پیکر اقتصاد کشور وارد کرده است.وی افزود: این ناکارآمدی در حوزه صادرات به خوبی آشکار شده است به نحوي که ما در زیر بخش کشاورزي و در بیشتر حوزه هاي آن شاهد پراکندگی تولید، عدم یکنواختی محصول، تنوع کیفیت و صادرکننده و ناتوانی کشور از عرضه محصول با قیمت های مناسب هستیم.خدایی درباره پیشنهاد  تشکیل کارگروه هاي استانی خاطرنشان کرد: البته این کار، اقدام خوبی است، اما باید بدانیم کارگروههای استانى قرار است چه کار بکنند؟ در گزارش مدیران کلبه همه مشکلات اشاره شده بود و ما اگر همین مشکلات را حل کنیم 90 % راه را رفته ایم پس چرا باید فرصت سوزى کرده و با تشکیل کارگروه، کمیته و....خودمان را سرگرم کنیم؟
دبیر کل اتحادیه صادرکنندگان آبزیان ضمن تاکید بر روشن شدن تکلیف هر بخش در انجام کارها اظهار داشت: سوال این است که چرا شیلات و تحقیقات نظاره گر بوده و با حالتی منفعل  وظایفشان را انجام نداده و فقط بخش خصوصى و دامپزشکى باید فشارها  را تحمل کنند؟ بخش خصوصى تکلیفش کاملا روشن است و همه بارها بر دوش این بخش است.
وی درباره برنامه های کاری هیات های تجاری خارجی به ایران گفت: یک گروه صنایع غذایی از کشور ویتنام از تاریخ 5 تا 12 شهریورماه به هزینه خود و با هماهنگی سازمان توسعه تجارت به ایران خواهد آمد.خدایی در این باره افزود: در این هیأت پنج نفره دو نفر از مدیران شرکتی حضور دارند که در کشور لائوس سرمایه گذاري کرده اند و به نظر می رسد حضور این هیات . براي بررسی زمینه هاي سرمایه گذاري در کشورمان فرصت مناسبی باشد.این فعال صنفی تصریح کرد: مطابق هماهنگی هاي انجام شده با دفتر کشاورزي سازمان توسعه تجارت، زمینه سفراین هیات به بوشهر و بازدید از واحدهاي اعضاي محترم برخی از شرکت ها نیز فراهم شده است.
این فعال اقتصادی در ادامه فعالیت های اتحادیه متبوع خود خاطرنشان کرد: در راستاي ایجاد مناسبات تجاري با اتحادیه اروپا و آشنا شدن بهتر تجار ایرانی با نحوه تجارت، بازاریابی، بازار سنجی و عقد قراردادهاي بین المللی، یک تور تجاري آموزشی همکاري با اروپا در کشور هلند در زمینه هاي مختلف از جمله انواع کنسرو و محصولات غذایی آماده و نیمه آماده آبزیان برگزار می گردد.وی بیان داشت: در حوزه آبزیان 350  میلیون دلار صادرات توسط 232 شرکت انجام میگیرد که بزرگترین صادرکننده ملی ما تنها صادرات 16.7 میلیون دلار را به خودش اختصاص داده است.خدایی در خاتمه افزود: این آمار نشان از آن دارد که اقتصاد بخش شیلاتی ما بر مدار شرکت هاي خرد و کوچک میگردد که این موضوع به نفع کشور نیست.









زمانبندی انتشار: 8 شهريور 1395 - 13:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن