تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806378251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روح معنویات در وجود همه ورزشکاران نهادینه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وحید شمسایی: روح معنویات در وجود همه ورزشکاران نهادینه شده است سرمربی تاسیسات دریایی گفت: ورزشکاران خودشان هم به خوبی می دانند که هر زمانی به ائمه اطهار توسل کنند محال است دست خالی برگردند.
۱۳۹۵ سه شنبه ۹ شهريور ساعت 12:06

خبرگزاری پانا+شمسایی

به گزارش پانا؛ وحید شمسایی درباره تاثیر معنویات در فضای ورزشی ورزشکاران گفت:« به نظرم اعتقادات هر فردی به زندگی و محیطی خانواده ای که در آن بزرگ شده است بستگی دارد. من در یک خانواده کاملا مذهبی بزرگ شدم و همیشه به این موضوع افتخار می کنم. بنابراین از همان روز اول به من یاد دادند که معنویات و توسل بر ائمه در زندگی من چه تاثیری دارد، این موضوعات باید در وجود هر فردی نهادینه شود و خدا را شاکرم که من به این باور رسیدم و معنویات را سرلوحه زندگی ام قرار داردم. من هر زمانی بازی مهمی پیش رو دارم بدون توسل به ائمه داخل زمین نمی روم و تاثیر آنها را در زندگی شخصی و حرفه ای ام به خوبی حس کردم.»
وی افزود: « به نظرم توسل به ائمه و معنویات در وجود همه ورزشکاران ما هست، زمانی که ورزشکاران ما در یک بازی رسمی به میدان می روند، وقتی دوربین به سمت آنها می رود اکثرا در حال ذکرگفتن هستند و برای موفقیشان از ائمه توسل می جویند. ورزشکاران خودشان هم به خوبی می دانند که هر زمانی به ائمه اطهار توسل کنند محال است دست خالی برگردند. در بازی های المپیک وقتی یزدانی به مدال طلا رسید همه دیدیدم که چگونه نام خدا را بر زبان می آورد و فریاد می زد یا بهداد سلیمی قویترین مرد جهان وقتی برای بالابردن وزنه ها بر روی تخته می آمد با صدای بلند از حضرت علی توسل می گرفت. همه این ها نشان می دهد که در وجود ورزشکاران ما معنویات نهادینه شده است اما ممکن است برخی از افراد در همه شرایط از آنها استفاده کنند ولی بعضی در همه حال به خدا و ائمه اطهار توسل پیدا کنند.»
سرمربی تاسیسات دریایی همچنین در مورد جذاب جوانان به مساجد از طریق ورزش اظهار کرد: « به اعتقاد من رفتن به مسجد هم باید در وجود هر فرد نهادینه شده باشد. البته ورزش تاثیر بسیار زیادی برای جذب جوانان به مسجد دارد اما در وهله اول خود ورزشکار مهم است چرا که شاید ورزشکار حرفه ای زمان زیادی برای رفتن به مسجد نداشته باشد اما همین که در جوامع بین المللی اعتقاداتش را به مردم و جوانان نشان می دهد کمک بسیار می کند.»
شمسایی در مورد چگونگی بهبود ارتباط جامعه ی ورزش با مساجد گفت: « شاید شرایط فعلی به گونه ای است که اگر ورزشکار در این مسیر قرار بگیرد همه بگویند به دنبال ریاکاری و برای پیش بردن اهدافش است.اما یک ورزشکار با رفتنش به مسجد و ارتباط برقرار کردن با مسئولان مسجد و حضور در مراسم مختلف تاثیر می تواند در وهله اول خودش به یک آرامش برسد و همچنین بر جوانان هم تاثیر بگذارد. رفتن به مسجد تنها باید برای رضایت خداوند باشد نه بنده خدا. ورزشکار با حضور در مساجد و هیئت های مختلف می تواند الگوی خوبی برای جوانان باشد.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن