تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821121290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتسال آپکو پارس قم برابر شهروند ساری به تساوی رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور؛
تیم فوتسال آپکو پارس قم برابر شهروند ساری به تساوی رسید

دیدار تیم های فوتسال تاسیسات دریایی و گیتی پسند


شناسهٔ خبر: 3756076 - سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - مدیر باشگاه فوتسال آپکوپارس قم از تساوی آپکو پارس برابر شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور خبر داد. مرتضی درخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم فوتسال آپکو پارس که نماینده قم در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور است سومین دیدار خود را برابر میزبان انجام داد و در یک بازی پرحاشیه برابر این تیم به تساوی بسنده کرد.

وی افزود: تیم‌های آپکو پارس قم و شهروند ساری دوشنبه شب در سالن آذربایجانی‌های ترک محله ساری در حضور انبوده هواداران تیم شهروند ساری برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کرد در حالی که در این مسابقه آپکو پارس شایسته پیروزی بود اما حواشی و داوری به کمک میزبان آمد.

 مدیر باشگاه فوتسال آپکوپارس قم گفت: شهروند ساری در این بازی تا آخرین ثانیه‌ها بازی را باخته بود اما در فاصله ۱۰ ثانیه مانده به پایان مسابقه به گل تساوی بخش رسید و مهدی عالی با به ثمر رساندن ۲ گل برای آپکو پارس نقش مهمی در این مسابقه ایفا کرد با این حال مهدی کبیری بازیکن آپکوپارس با ۲ پاس گل و عملکردی فوق العاده، ستاره میدان بود.

درخانی بیان داشت: داوری پر حرف و حدیث این بازی نقشی مهم در تعیین نتیجه نهایی داشت به طوری که علی اسماعیلی و حسین میره‌ای بازیکنان آپکو پارس در این مسابقه از زمین بازی اخراج شدند و اخراج مربی و ۲ اخطاره شدن بازیکنان، سایر تلفاتی بود که از این بازی روی دست نماینده فوتسال قم ماند. مدیر باشگاه فوتسال آپکوپارس قم تصریح کرد: علی اکبر حسن پور، عباس چتر زرین، سیداحمد حسینی توان، مهدی خیری، علی اسماعیلی، محمد عالی، هادی حسن نژاد، مهدی جمالی، مهدی کبیری، علیرضا ساریجلو، حسین میره ای، صبور امینی، معین کبیری و امیرحسین صابر بازیکنان آپکو در این مسابقات هستند.

درخانی افزود: هدایت تیم فوتسال آپکو پارس قم در این رقابت‌ها بر عهده سید وحید غیاثی از مربیان نام آشنای فوتسال قم و کشور است. جواد شاهپری به عنوان مربی، محمد قدیمی به عنوان آنالیزور و محمد دهقان به عنوان مربی دروازه بانان به همراه حسین آزادی به عنوان مدیر تیم، آپکوپارس را همراهی می‌کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن