تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815611724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت های تکواندوکاران خردسال و نونهال استان مرکزی پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز:
رقابت های تکواندوکاران خردسال و نونهال استان مرکزی پایان یافت

اراک- مسابقات تکواندو باشگاه های استان مرکزی که در دو رده سنی خردسالان و نونهالان دختر، در اراک جریان داشت با شناخت نفرات برتر پایان یافت.
نایب رییس هیات تکواندو استان مرکزی در این باره به خبرنگار مهر گفت: این مسابقات روز جمعه با شرکت بیش از ۱۰۰ تکواندوکا خردسال و نونهال در قالب ۱۷تیم از شهرهای اراک، ساوه ، زرندیه، محلات، خمین و شازند با هدف شناخت نفرات برتر باشگاه های استان مرکزی در اراک برگزارشد.
مریم قهیه ای افزود: این مسابقات به مدت یک روز در سالن تکواندوی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک پیگیری شد و در شامگاه جمعه پایان یافت که در پایان نفرات برتر در اوزان مختلف معرفی شدند.
وی اظهارداشت: در رده سنی خردسالان، صبا غلامی از شازند، مهتاب محمودی از شازند، ستایش سلیمانی از اراک ، تینا ایمانی از ساوه ، تارا زارعی از اراک، مهتاب اسدی از اراک ، نازنین زهرا گیلانی از خمین، زهرا آجرلو از اراک، سپیده احمدلو از ساوه و مریم قنبری از اراک به ترتیب در اوزان اول تا دهم مقام های نخست را کسب کردند.
نایب رییس هیات تکواندو استان مرکزی بیان داشت: در رده سنی نونهالان هم فاطمه محمدآبادی از ساوه، سارا صابری از شازند، فاطمه کرمی از خمین، کیمیا فتحی از ساوه، فاطمه کارخانه از شازند، همتا ندایی و صبا سکوتی هر دو از ساوه، آیدا آدینه و یگانه زمانی هر دو از اراک در وزن های دوم تا دهم عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: اکرم اکبری به عنوان مسئول کمیته داوران، مریم قهیه ای به عنوان مسئول کمیته فنی و شیرین ستوده به عنوان مسول برگزاری مسابقات براین رقابت ها نظارت کرده و آرزو اسمیه ، طیبه نعمتی، سمیرا پورحاتم ، سهیلا حاجی آبادی، عطیه یادگاری و ریحانه باقری داوری این مسابقات را برعهده داشتند.
[ مشاهده متن کامل خبر رقابت های تکواندوکاران خردسال و نونهال استان مرکزی پایان یافت در خبرگزاری مهر ]

رقابت های تکواندوکاران خردسال و نونهال استان مرکزی پایان یافت






جمعه ، ۵شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن