تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816655683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع دانشجویان نفتی فعلا تعلیق شد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت در بیانیه‌ای اعلام کردند که با وجود اینکه فعلاً این تجمعات به حالت تعلیق درآمده اما مطالباتشان را ادامه می‌دهند.

به گزارش تراز ، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت پس از سه هفته تجمع مقابل خانه ملت صبح امروز(سه شنبه 2 شهریورماه) طی بیانیه ادامه تجمعات خود را به حالت تعلیق درآوردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: از تمام افرادى که به هر نحو ما را در شکل‌گیرى این حرکت و ادامه حق خواهى فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت کمک کردند، تشکر و قدرانى به عمل بیاوریم و با توجه به اعتقاد جمیع افراد مبنى بر حرکت در چارچوب قانون و نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران، اکنون متناسب با شرایط موجود، زمان آن رسیده است تا به دلایل ذیل بصورت موقت تجمع را به حالت تعلیق در آوریم.

در ادامه این بیانیه مطرح شده است: پیگیرى از طریق رییس نهاد نمایندگى مقام معظم رهبرى در دانشگاه‌ها جناب حجت الاسلام و المسلمین محمدیان که منجر به درخواست ایشان از وزیر محترم نفت و تاکید ایشان بر عدم نقض عهد از طرف وزارت نفت شده است و پیگیرى‌هاى نمایندگان مجلس شوراى اسلامى؛ از جمله مى توان به تشکیل کمیته‌اى به دستور رییس کمیسیون انرژى جناب آقاى حسنوند مبنى بر مذاکره و پیگیرى موضوع جهت حل مشکل بوجود آمده براى تمام عزیزان، همکاری صمیمانه و دلسوزانه اکثریت اعضای محترم کمیسیون انرژی و تذکر و طرح سوال هاى سایر نمایندگان (حداقل ده نماینده) اشاره کرد.

در ادامه تصریح شده است: نظر به تلاشهاى معاونت پارلمانى وزارت نفت جناب آقاى دکتر بازرگانى مبنى بر حل مشکلات بوجود آمده و انتقال صحیح خواسته‌ها و شرایط به وزیر محترم نفت به منظور اقدام در خصوص رسیدگی به مطالبات به حق دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت بر طبق صحبتهاى وزیر محترم نفت در کمیسیون انرژى و به علت طولانى شدن تجمع، امکان سوء استفاده از این حرکت حق خواهانه و کاملا صنفی مطرح مى باشد.استفاده از اهرمهاى قانونى جهت احقاق حقوق باید همیشه محفوظ بماند.

دانش‌آموختگان نفتی خاطر نشان کردند: لذا با بررسى تمامى جوانب اکنون زمان مهلت دادن به مجلس و وزارت نفت مى‌باشد تا چنانچه عزمى بر حل مشکل استخدامى وجود دارد، در فرصت داده شده، برطرف گردد. لازم به ذکر است پیگیرى و مراجعه به نمایندگان مجلس توسط افراد همچنان بدون وقفه ادامه دارد و متعاقباً طى یک بیاینه کامل شرح تمامى اتفاقات و نتایج خدمت عموم اعلام مى گردد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بنابراین در حال حاضر افزایش و استمرار ملاقات حضورى نمایندگان مجلس در راستاى شفاف سازى حقوق خود گامى ارزشمندتر و پربازده‌تر خواهد بود. لذا از تمامى هم دانشگاهیان عزیز تقاضامندیم تلاش هاى خود را در راستاى پیگیرى مجدد از طریق نمایندگان در دو روز آتی متمرکز نمایند.

در پایان این بیانیه آمده است:سه شنبه و چهارشنبه( 2 و 3 شهریورماه)  تجمعى نداریم و همه حاضرین جهت پیگیرى و توجیه کردن نمایندگان مجلس درخواست ملاقات حضورى داده و نمایندگان را در وضعیت آخرین نتایج تجمعات مستمر سه هفته گذشته قرار دهید.

دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت از روز یکشنبه(17 مردادماه) و در اعتراض به مسئله استخدامشان مقابل خانه ملت تجمع کرده بودند و این تجمع تا روز گذشته دوشنبه (1 شهریورماه) ادامه داشت.


منبع: تسنیم







زمانبندی انتشار: 2 شهريور 1395 - 15:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن