تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799031510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین خبر از پرونده کیارستمی/ داوری میرکریمی در جشنواره اوراسیا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آخرین خبر از پرونده کیارستمی/ داوری میرکریمی در جشنواره اوراسیا
سرانجام جزییات تازه‌ای از پرونده «عباس کیارستمی» اعلام شد. پس از گذشت بیش از ٤٠روز از درگذشت این کارگردان ایرانی، سازمان نظام‌پزشکی، چهار مورد قصور پزشکی و انتظامی را در پرونده کیارستمی تأیید کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با به جریان افتادن دوباره پرونده عباس کیارستمی، فرزند وی از تصمیم به شکایت به دلیل پنهان ماندن نتیجه کمیسیون پزشکی از خانواده وی خبر داد.
 
شکایت خانواده کیارستمی به دلیل محرمانه شدن پرونده
با گذشت چهل روز از درگذشت عباس کیارستمی و با وجود دستور صریح وزیر بهداشت به نظام پزشکی، نتیجه کمیسیون‌های تشکیل شده در پرونده‌ پزشکی این فیلم‌ساز مشخص نیست و این روزها بهمن کیارستمی خبر از شکایت رسمی از پزشک معالج و بیمارستان جم می‌دهد.

بهمن کیارستمی درباره‌ی دلایل تاخیر در اعلام این شکایت گفت: درآن مقطع احساس کردیم که با دستور وزیر بهداشت ، نیاز به طرح شکایت نیست و پرونده پزشکی بررسی خواهد شد و نتیجه آن محرمانه نخواهد بود، اما گویا نظام پزشکی با وجود دستور وزیر بهداشت قصد ندارد شفاف و روشن پاسخگوی شبهات پرونده باشد بنابراین امیدی نداریم که در این روند، نتیجه بررسی پرونده شفاف و صریح اعلام شود.

4 خطای محرمانه در پرونـده کیارستمی
سرانجام جزییات تازه‌ای از پرونده «عباس کیارستمی» اعلام شد. پس از گذشت بیش از ٤٠روز از درگذشت این کارگردان ایرانی، سازمان نظام‌پزشکی، چهار مورد قصور پزشکی و انتظامی را در پرونده کیارستمی تأیید کرد.

* در ١٦ مورد از ٢٠ محور بررسی شده در پرونده کیارستمی، پزشک و کادر درمان هر دو بیمارستان آراد و جم مشکلی نداشتند.

* در چهار مورد که دو مورد آن قصور پزشکی و دو مورد نیز قصور انتظامی بود، کیفرخواست صادر و برای صدور رأی به هیأت بدوی ارسال شد.

* اینکه این قصور پزشکی مربوط به کدام پزشک است یا در کدام بیمارستان اتفاق افتاده، جزو اطلاعات محرمانه است، ما اکنون منتظر نظر هیأت بدوی انتظامی هستیم تا رأی را صادر کند، زمانی که رأی صادر شد، به طرفین اعلام می‌شود و آنها درصورتی که شکایتی داشته باشند، می‌توانند شکایت کنند.

 
تفاهم‌نامه صندوق اعتباری هنر و خانه سینما امضاء شد
مراسم امضای تفاهم‌نامه صندوق اعتباری هنر و خانه سینما با حضور مدیرعامل خانه سینما منوچهر شاهسواری و همچنین خلیل ارجمندی مدیرعامل صندوق اعتباری هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران در جمع اصحاب رسانه در خانه سینما برگزار شد.

پس از سخنرانی منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، خلیل ارجمندی مدیرعامل صندوق اعتباری هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران وظیفه ذاتی این صندوق حمایت از هنرمندان و سینماگران است. همه هنرمندان در جریان شکل‌گیری صندوق هستند و از بدهی‌ آن نیز کمابیش اطلاع دارند این بدهی‌ها باعث شد که آن طور که باید و شاید به اهالی هنر سرویس داده نشود. یک بحث جدی وجود داشت و آن هم فلسفه شکل‌گیری این صندوق بود که از سال 81 مطرح شد و در نهایت در سال 83 به ثبت رسید و کارش را آغاز کرد.  
 
رضا میرکریمی داور جشنواره فیلم «اوراسیا» شد
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «اوراسیا» از رضا میرکریمی برای حضور در جمع هیات داوران این رویداد سینمایی دعوت کرد.

میرکریمی در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «اوراسیا» که از تاریخ 24 تا 30 سپتامبر (سوم تا نهم مهرماه) در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود، یکی از اعضای هیات داوران بخش رسمی این رویداد سینمایی خواهد بود.

به دلیل حضور میرکریمی در میان هیات داوران، فیلم «دختر» جدیدترین ساخته این کارگردان ایرانی نیز در بخش «رویداد ویژه» جشنواره بین‌المللی فیلم «اوراسیا» به روی پرده برود.
 
 
مجوزهای شورای پروانه نمایش  
در جلسه 20مرداد که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی، مجوز نمایش دو فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرزاد موتمن و نویسندگی امیر عربی در ژانر پلیسی /معمایی و «نفس» به تهیه کنندگی مشترک محمد قاسمی / ابوذر پور محمدی و کارگردانی  و نویسندگی نرگس آبیار در ژانر اجتماعی صادر شد. 

10 فیلم پروانه نمایش خانگی گرفتند
در جلسات شورای پروانه نمایش خانگی، با عرضه فیلم هاي «یاسین» به تهيه كنندگي محسن علی اکبری و کارگردانی حامد امرایی ، «عاشقت شدم» به تهيه كنندگي وحید رحمتی و به کارگردانی کاوه عزیزی ،«ماجرای ازدواج مجید» به تهيه كنندگي و کارگردانی حسن احمدی، «سه حرفی هشت عمودی» به تهيه كنندگي و کارگردانی وحید بیطرفان موافقت شد.  
 
همچنین «داره صبح میشه» به تهيه كنندگي علی لدنی و به کارگردانی یلدا جبلی، «سایه روشن» به تهيه كنندگي سید جمال ساداتیان و کارگردانی فرزاد موتمن، «من سالوادور نیستم» به تهيه كنندگي مشترک سید امیر پروین حسینی / منصور سهراب پور و کارگردانی منوچهر هادی ، «ناهید» به تهيه كنندگي بیژن امکانیان و به کارگردانی آیدا پناهنده، «وقت بزرگ شدنه» به تهيه كنندگي علی سلیمانی و به کارگردانی ژرژ هاشم زاده و «هفت معکوس» به تهيه كنندگي  علی عطشانی و به کارگردانی مهدی خسروی پروانه نمایش گرفتند.
 
 
اخبار جدید شورای صنفی نمایش
به گفته غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی از روز چهارشنبه 27 مرداد در گروه استقلال اکران خواهد شد.دو فیلم «دراکولا» ساخته رضا عطاران و «دختر» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی از هفته آینده تعویض می‌شوند و فیلم «سایه» جایگزین فیلم «دختر» می‌شود. 

همچنین فیلم «آبنبات چوبی» از این هفته در گروه آزاد اکران می‌شود و از هفته آینده سرگروه کوروش خواهد شد. همچنین نمایش فیلم «12 صندلی» در گروه آزاد آغاز و فیلم «فروشنده» از شهریور ماه اکران خواهد شد.  
 
برگزاری نشست خبری فیلم سلامت
نشست خبری اولین جشنواره فیلم سلامت با حضور دکتر محمدعلی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس جشنواره، دکتر ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم سلامت و اصحاب رسانه صبح امروز در تالار ایوان شمس برگزار شد و رییس و دبیر آن ضمن بیان اهداف و ضرورت این جشنواره، به سوالات اصحاب رسانه پاسخ گفتند.

شریفی‌نیا در جمع هیات انتخاب جشنواره «چهل‌چراغ»  
 
اعضای هیأت انتخاب نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» در بخش تک عکس حرفه‌ای با موضوع  امام حسین (ع) معرفی شدند
 
محمدرضا شریفی‌نیا، محمدحسین حیدری و بهزاد پروین قدس از اعضای هیأت انتخاب نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» در بخش تک عکس حرفه‌ای هستند.
 
نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» با موضوع زندگی امام حسین (ع) از تاریخ 22 تا 28 شهریور ماه و بین اعیاد  غدیر و قربان در تهران برگزار می‌شود.








۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن