تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813041612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادر شهیدان رستگار مومنی پر کشید


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مادر شهیدان رستگار مومنی پر کشید
مادر شهیدان رستگار مومنی پر کشید حاجیه خانم «بتول روز بهانی» مادر معظم شهیدان «فتحعلی، نورعلی و رستگار مومنی» دارفانی را وداع و به فرزندان ملکوتی شهیدش پیوست.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ حاجیه خانم «بتول روز بهانی» مادر معظم شهیدان «فتحعلی، نورعلی و رستگار مومنی» در ملایراز توابع استان همدان آسمانی شد و به شهیدان ملکوتی اش پیوست.

مراسم تشییع پیکر مرحومه روز بهانی مادر معظم شهیدان مومنی در روز دوشنبه یکم شهریورماه در روستای طجر از توابع شهرستان ملایر با حضور مسئولین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم شهیدپرور برگزار می شود.

گفتنی است شهیدان «فتحعلی مومنی» در تاریخ 10 شهریور ماه 1360در سرپل ذهاب، «نورعلی مومنی» در تاریخ 8 اردیبهشت ماه1360 در سرپل ذهاب و «رستگار مومنی» در 18 آبان ماه 1361در سومار به فیض عظمای شهادت نایل آمدند.

منبع: مشرق


95/5/31 - 15:05 - 2016-8-21 15:05:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن