تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801555171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت گردشگری زمینه رونق اقتصادی در استان سمنان را فراهم می کند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: صنعت گردشگری زمینه رونق اقتصادی در استان سمنان را فراهم می کند
فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت : توجه به ظرفیت جاذبه های طبیعی و صنعت گردشگری می تواند در کوتاه مدت زمینه رونق اقتصادی و افزایش اشتغال را در استان سمنان فراهم کند.
 حسن ارگی در همایش فرمانداران و بخشداران استان سمنان  در شهمیرزاد افزود : در دولت های گذشته به گردشگری به عنوان محور توسعه اقتصادی در استان توجه نشد.
وی اظهار داشت : استان سمنان با مشکل کمبود آب در بخش کشاورزی و صنعتی مواجه است و جایگزین نمودن گردشگری برای افزایش اشتغال پایدار در دراز مدت زمینه رونق اقتصادی را فراهم نماید.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع هزار و 147 آثار تاریخی شناسایی شده در استان سمنان تاکنون بیش از یک هزار آثار تاریخی به ثبت ملی رسیده است.
وی اضافه کرد: بی توجهی ها به حوزه گردشگری در دولت گذشته و مشکلات زیر ساختی زمینه کاهش استقبال گردشگران را از استان سمنان فراهم کرده است.
ارگی ادامه داد: با وجود تردد سالانه 20 میلیون وسیله نقلیه از راه های مواصلاتی سمنان به طور میانگین هزار و 850 نفر شب در استان اقامت می کنند که ضروری است برای توسعه این بخش نیز باید تدابیری اندیشید.
فرماندار مهدیشهر خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید به حوزه گردشگری توجه شایانی شده است که ساخت هتل های پنج ستاره و تعریض راه های مواصلاتی در سه سال گذشته از نمونه های این اقدامات است.
ارگی تصریح کرد: با وحدت و همدلی مسئولان می توان در یک سال باقی مانده دولت یازدهم ، برنامه های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی را برای افزایش اشتغال پی ریزی کرد.
فرماندار مهدیشهر ادامه داد : شهمیرزاد از شهر های نمونه گردشگری در کشور است و با احداث چندین هتل و رستوران با کمک بخش خصوصی می توان شاهد میلیون ها گردشگر در استان سمنان باشیم.
ارگی اضافه کرد: با برپایی بازی های بومی و محلی و احداث نمایشگاه های غذاهای سنتی می توان نشاط اجتماعی را در استان سمنان افزایش داد.
سالانه بیش از 20 میلیون نفر از راه های مواصلاتی استان سمنان عبور می کنند.




تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن