تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816710736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسلمان: برای سه جام می‌جنگیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: شماره 77 پرسپولیس که به مهره ای کارآمد و تاثیرگزار در ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است از صدرنشینی این تیم در ابتدای فصل ابراز خوشنودی می کند و اعلام می کند این ابتدای مسیر آنهاست و باید تلاش خود را بیشتر کنند. او در این باره به خبرنگار ما می گوید: دیدار فوق العاده سخت و درگیرانه ای را برابر گسترش فولاد پشت سر گذاشتیم و خوشحالم با کسب سه امتیاز به تهران بازگشتیم. صدرنشینی در این هفته خستگی مان را در کرد و خوشحالیم که به آنچه که استحاقش را داشتیم رسیده ایم. اما این شرایط به هیچ عنوان ما را دچار غرور نمی کند و همه ما می دانیم این تازه ابتدای مسیر ماست و تلاش خواهیم کرد در هفته پایانی این جایگاه برای پرسپولیس حفظ شود.

وی ادامه داد: شرایط خوبی داریم و البته اکنون زود است که بخواهیم درباره آینده پیش بینی کنیم اما همه ما وظیفه داریم در هر بازی بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و تمام تمرکزمان را روی بازی قرار دهیم. انتظارات هواداران را می دانیم و همه ما با توجه به قراردادی که با باشگاه داریم تمام تعهد و تمرکزمان را روی بازی خواهیم گذاشت تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

مسلمان درباره شرایط آمادگی این تیم با توجه به هفته های ابتدایی فصل گفت: ما دو هفته تمرین خوب در اوکراین داشتیم و این مساله در تهران هم برای ما وجود داشت تا از نظر آمادگی در شرایط خوبی قرار داشته باشیم. بازیکنان خوبی به ترکیب تیم اضافه شده اند و شرایط برای نتیجه گیری مهیاست و وظیفه داریم تمام بازی ها را ببریم و به خواسته مان برسیم.

او در مورد شرایط خودش و ترافیک در خط میانی که شرایط بازیکنان پرسپولیس را سخت کرده است گفت: من در تمرینات تمام تلاشم را می کنم و در زمین هم این انرژی را دارم. همه ما البته یک تیم هستیم که از این جمع 20 نفره تنها 11 نفره فرصت حضور در زمین را دارند و کسانی که نیمکت هستند هم تمام حمایت خود را برای موفقیت تیم انجام می دهند. همه تلاش می کنیم اینقدر خوب باشیم که نظر کادرفنی را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کنیم و با انتظاراتی که برانکو دارد کار سختی داریم و باید بهترین باشیم. در نهایت اما اینکه چه کسی فرصت حضور در ترکیب را به دست می آورد مهم نیست و هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است.

مسلمان درباره شرایط پرسپولیس برای قهرمانی گفت: ما بی صبرانه و با هیجان خاصی هفته های لیگ را دنبال می کنیم. پرسپولیس و استقلال جزو تیم هایی هستند که برای قهرمانی تلاش می کنند. همه بازی ها برای ما یک فینال محسوب می شوند و حریفان با انگیزه بالا برابر ما قرار می گیرند و این شرایط بازی را برای ما سخت می کند. اما ما با انگیزه موفقیت در هر سه جام این فصل را شروع کرده ایم و می خواهیم به نتیجه خوبی دست یابیم. اکنون تمام بازیکنان در انتظار مشخص شدن قرعه تیم در آسیا هستند تا در لیگ قهرمانان هم قدرت پرسپولیس را با کمک هواداران مان به نمایش بگذاریم. امیدوارم روندی که در پیش گرفته ایم تداوم یابد و در نهایت به چیزی که لایق آن هستیم دست یابیم.

او در مورد شادی گل های جنجالی به همراه افشارزاده که منجر به برخی گلایه ها و البته توهین ها نیز شده است گفت: من فصل گذشته هم گفتم و اکنون نیز می گویم هیچ بی احترامی ای در این نوع شادی وجود ندارد و این حرف ها در فصل گذشته هم بود و ما تنها به این نوع شیوه شادی می کنیم و هیچ منظوری هم در آن وجود ندارد.

مسلمان درباره مشکلاتی که در ابتدای فصل با برخی لیدرهای تیم داشت نیز گفت: آن ماجرا تمام شد و من هیچ مشکلی ندارم. همه چیز همان روز حل شد و مهم پرسپولیس است و هر کسی باید با توجه به جایگاهش به موفقیت این تیم فکر کند و در راستای آن تلاش کند و لیدرها هم مسلما جزو افرادی هستند که برای تیم زحمت می کشند و امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

مسلمان که سابقه همکاری با علیرضا منصوریان را دارد در واکنش به سوالی درباره شرایط این روزهای سرمربی سابقش در تیم ملی امید و تشابه آن با شرایط پرسپولیس در فصل گذشته گفت: من به چیزهای دیگر فکر نمی کنم. تمام تمرکزم روی پرسپولیس و موفقیت این تیم است و مسلما هر تیمی سرمربی دارد و با مدیریت و کادر و هواداران خودش و آنها بهتر می توانند درباره این مساله صحبت کنند.

هافبک پرسپولیس در پایان درباره دیدار این هفته تیمش برابر صبای قم و احتمال بازی تدافعی این تیم گفت: صبا تیم موفقی است که سرمربی خوبی نیز دارد. با این حال شرایط بازی آنها برابر پرسپولیس متفاوت است و فرق می کند. من خودم سابقه بازی در ملوان و ذوب آهن را دارم و می دانم بازیکنان برای حضور برابر این تیم از یک هفته قبل تمام تمرکز خود را روی آن می گذارند تا بازی درخشانی به نمایش بگذارند. در این هفته تمام برنامه استراحت و تمرینی بازیکن تفاوت می کند و انگیزه زیادی دارد. تمام بازی های پرسپولیس حکم فینال را دارد و ما تلاش خواهیم کرد به نتیجه لازم دست یابیم.





۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن