تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813237734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه ولیعصرخوزستان: مساجد درحوزه سیاسی و انتخاب نقش محوری داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
فرمانده سپاه ولیعصرخوزستان: مساجد درحوزه سیاسی و انتخاب نقش محوری داشته باشند

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بر نقش مساجد در حوزه سیاسی و انتخاب به عنوان یک نقش محوری تاکید کرد و گفت: ساخت مسجد در توسعه شهری تعریفی ندارد و این یکی از اشکالات اساسی است که باید به آن توجه لازم صورت گیرد.
به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز شنبه در آئین روز جهانی مساجد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان،جمعی از مسئولان، طلاب، فرماندهان سپاه و بسیجیان استان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد اظهار کرد: با توجه به ظرفیت خوبی که در مساجد استان وجود دارد باید با هم افزایی و استفاده از تجربه های گرانبهای متولیان امر و افتخارات خوبی که در در سطح مساجد به دست می آید برای توسعه درسطح استان و کشور اقدام کنیم.
وی افزود: درشرایط کنونی نیاز است قدر اقدامات و ابتکاراتی که در مساجد است را بدانیم و آن ها را به عنوان خمیرمایه کار خود در پیشبرد اهداف مقدس مدنظر قرار دهیم.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان همچنین بر رصد تمامی حوادث پیرامون جهان اسلام در مساجد تاکید کرد و گفت: باید نسبت به حوادثی که در سطح جهان رخ می دهد حساس بوده و به عنوان متولیان مسجد، تمامی مسائل پیرامون جهان را رصد کرده و موضع خود را در زمینه های مختلف مشخص کنیم.
وی همچنین به جنایت های رژیم آل سعود و سکوت معنی دار مجامع بین المللی اشاره کرد و افزود: رژیم آل سعود در زمان حاضر به نمایندگی از استکبار جهانی برای تضعیف مسلمانان جهان تلاش مضاعفی داشته و سعی دارد اهداف استکبار جهانی را در منطقه به مرحله اجرا درآورد.
سردار شاهوارپور همچنین مدیریت حج را به عنوان یکی از مسائل مهم و قابل توجه برشمرد و گفت: متاسفانه در زمان حاضر حج در بدترین شرایط ممکن اداره می شود و سال گذشته نیزحادثه بزرگی به دلیل بی کفایتی رژیم آل سعود رخ داد که باعث شهادت بسیاری از مسلمانان جهان شد.
وی افزود: همچنین در شرایط کنونی دشمنان اسلام قصد تفرقه افکنی میان مسلمانان جهان اسلام ...
[ مشاهده متن کامل خبر فرمانده سپاه ولیعصرخوزستان: مساجد درحوزه سیاسی و انتخاب نقش محوری داشته باشند در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

فرمانده سپاه ولیعصرخوزستان: مساجد درحوزه سیاسی و انتخاب نقش محوری داشته باشند



فرمانده سپاه ولیعصرخوزستان: مساجد درحوزه سیاسی و انتخاب نقش محوری داشته باشند






شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن