تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821237833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست دولت، ترویج فرهنگ صدقه ای نیست


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: بوشهر:وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح رشد فراگیر اشتغال در دولت تدبیر و امید بررسی می شود، گفت: تلاش می شود با اجرای این طرح زمینه اشتغال 600 هزار فرصت شغلی در کشور فراهم شود.
علی ربیعی در نشست کمیته تخصصی اشتغال استان بوشهر افزود: البته سیاست رفاهی دولت تدبیر و امید توانمند سازی افراد است و هدف ما ترویج فرهنگ صدقه ای نیست.
ربیعی اظهار داشت: یکی از سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرای سیاست حمایت غذایی است که در این راستا 11 میلیون نفر زیرپوشش قرار می گیرند.
وزیرتعاون گفت: در زمان حاضر با فقر غذایی، معیشتی، مسکن و درمان در جامعه روبه رو هستیم که تلاش برای شناسایی جامعه هدف صورت گرفته است.وی اظهار داشت: در زمان حاضر بیش از 10 میلیون نفر در کشور مورد حمایت غذایی قرار گرفته اند.ربیعی گفت:در بحث درمان نیز در این بخش 11 میلیون حاشیه نشین شهری و کارگرغیر رسمی زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.
به گفته وی، پی گیری بیمه فراگیر و مسکن اجتماعی « جایگزین مسکن مهر »با کار روی بافت فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی دنبال می شود.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:170 هزار کودک بازمانده از تحصیل در فقر فرهنگی به سر می برند که تلاش می شود زمینه تحصیل این گروه از کودکان در کشور فراهم شود.
وی گفت: پیش از آغاز به کار دولت هشت هزار میلیارد تومان در بخش بیمه درمان هزینه شده بود که اکنون 18 هزار میلیارد تومان در این بخش اختصاص یافته است.
ربیعی یادآور شد: در سه سال گذشته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 10 هزار میلیارد تومان برای بخش درمان اختصاص داده است.وزیر کار با بیان اینکه 78 درصد هزینه سازمان های بیمه گر را پرداخت ...
[ مشاهده متن کامل خبر سیاست دولت، ترویج فرهنگ صدقه ای نیست در روزنامه اطلاعات ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن