تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره نوجوان خوارزمی مهم ترین فعالیت متوسطه دوره اول محسوب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیركل دفتر آموزش متوسطه دور اول وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی مهم ترین فعالیت متوسطه دوره اول محسوب می شود مدیركل دفتر آموزش متوسطه دور اول وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه دومین جشنواره کشوری نوجوانان خوارزمی در مشهد گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی مهم ترین فعالیت دوره اول متوسطه تلقی می شود.
۱۳۹۵ جمعه ۲۹ مرداد ساعت 15:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا خراسان رضوی، عظیم محبی در آیین اختتامیه دومین جشنواره کشوری نوجوانان خوارزمی در مشهد گفت: نزدیک به چهار میلیون نفر رشته از کف مدارس کشور در این مسابقات شرکت کردند که معادل با بیش از 80 درصد از دانش آموزان دوره متوسطه اول کشور بوده است.
وی با بیان این که این جشنواره مهم ترین فعالیت دوره اول متوسطه تلقی می شود اظهار داشت: سه فعالیت اصلی در دوره متوسطه اول عبارتند از فعالیت دانش آموزان در قالب جشنواره نوجوان خوارزمی، فعالیت معلمان در قالب جشنواره تندیس و فعالیت مدیران نیز در قالب برنامه تعالی مدیریت مدرسه سنجیده می شود.
وی ادامه داد: در کنار این سه فعالیت ، دو جشنواره رشد مهارت های تفکر و پژوهش و نقش مدرسه در شکل گیری هویت مدرسه اجرا می شود که بازتاب عملکرد را می توان در جشنواره رویت کرد.
محبی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان ساخت: شاخص هایی که در این جشنواره دنبال می شود مورد تایید مقامات کشوری بوده و ماهیت یادگیرنده دارد و از طرفی با سیاست های ابلاغی به خصوص اقتصاد مقاومتی همخوانی داشته است.
وی اظهار داشت: طی مذاکرات انجام شده رویکرد مسابقات پژوهشی در سال های آینده به مسائل مربوط به محیط زیست، آب و استفاده صحیح از انرژی اختصاص خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه رویکرد جشنواره کشوری نوجوانان خوارزمی مدرسه محور بوده و در نظر داریم به هر دانش آموز یک نقش اختصاص یابد عنوان کرد: اهداف این جشنواره در راستای تحقق هدایت تحصیلی است و به شایعاتی مبنی بر این که کتب درسی کاربردی نیستند پایه منطقی می دهد، چرا که این جشنواره اتصال کتاب درسی با کار، جامعه و محیط زیست است.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن