تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتسال آرش نوین قم مغلوب نماینده استان فارس شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور ؛
تیم فوتسال آرش نوین قم مغلوب نماینده استان فارس شد

فوتسال


شناسهٔ خبر: 3743834 - چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - مربی تیم فوتسال آرش نوین ایرانیان قم از شکست این تیم برابر نماینده استان فارس در لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور خبر داد. فرید نقش بند در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم فوتسال امید آرش نوین قم در چهارمین مسابقه خود در مسابقات فوتسال امیدهای کشور در اقلید فارس، ۴ بر یک برابر تیم فوتسال شهیدان عباس نژاد اقلید فارس شکست خورد و سومین شکست خود را در چهارمین مسابقه پذیرا شد.

وی افزود: تیم‌های فوتسال امید آرش قم و شهیدان عباس نژاد اقلید فارس عصر سه‌شنبه در اقلید فارس، چهارمین دیدار خود در دور گروهی لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور را برگزار کردند و آرش پس از ۲ شکست و یک پیروزی، آخرین امیدهای خود را برای صعود در این بازی جستجو می‌کرد.

مربی تیم فوتسال آرش نوین ایرانیان قم گفت: تلاش شاگردان محمدرضا قاسمی در این بازی با ناکامی همراه بود و شهیدان عباس نژاد اقلید فارس در نهایت برنده میدان را ترک کرد و بدین ترتیب دیدار پایانی تیم آرش قم در این مسابقات برابر مقاومت البرز جنبه تشریفاتی پیدا کرد.

نقش بند بیان داشت: آرش در نخستین دیدار خود در این مسابقات یک بر صفر برابر مس سونگون بازنده شد و در دومین دیدار خود ۳ بر ۲ موعود پیرادل مشهد را شکست داد اما مسابقه سوم این تیم با شکست دیگری برای آرش همراه بود و. آرش ۴ بر ۳ برابر گیتی پسند اصفهان مغلوب شد.

وی عنوان کرد: آرش از ۴ بازی ۳ امتیاز دارد و یک بازی دیگر در پیش خواهد داشت و شانسی برای صعود ندارد و در آخرین دیدار خود روز چهارشنبه  برابر تیم  مقاومت البرز قرار گیرد.

مربی تیم فوتسال آرش نوین ایرانیان قم تصریح کرد: حسین شاهبند، حسین حبیبی، احمد قرنی، تقی حسینی، جواد جعفری، مهدی نوروزی، هادی نقی نژاد، امیر حسین مرادخانی، محمد شریف زاده، سید حسین رضوی،  مهدی عندلیبی، مجید هامون گرد، رضا خیر اللهی، علی ظهیریان، وحید حاج اسماعیلی و سید امین موسوی بازیکنان تیم آرش نوین ایرانیان قم را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن