تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817260478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پسر ناخلف از طناب دار گریخت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پسر ناخلف از طناب دار گریخت
متهم از 8 سال قبل به اتهام قتل مادر بیگناهش در بازداشت به‌سر می‌برد


پیدا شدن اولیای دم در پرونده زن میانسالی که هشت سال قبل به دست پسر ناخلفش به قتل رسیده بود، سبب شد تا متهم که در یک قدمی قصاص قرار داشت از مجازات فاصله بگیرد.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه چهارم تيرماه سال 87 مردي با مأموران پليس تهران تماس گرفت و اعلام كرد همسر صيغه‌اي‌اش در خانه‌اش به قتل رسيده است. لحظاتي‌ بعد از مأموران كلانتري 144 تهرانپارس در محل حادثه كه يك خانه مسكوني در شرق تهران بود، حاضر شدند. مأموران در نخستين گام با جسد زن 48 ساله‌اي به نام شهين روبه‌رو شدند كه علاوه بر كبودي گردن، شاهرگ دست‌ها و گردنش هم بريده شده بود.

شوهر صيغه‌اي مقتول گفت: شب قبل همراه شهين به گردش رفتم. بعد او را به خانه‌اش رساندم و راهی خانه خودم شدم امروز صبح به خانه‌اش آمدم اما هر چقدر در زدم، كسي در را باز نكرد. با خودم فكر كردم براي خريد از خانه بيرون رفته است و به خانه‌ام برگشتم تا اينكه غروب امروز دوباره به در خانه‌اش آمدم. اين بار وقتي در را باز نكرد، نگرانش شدم و قفل در خانه‌اش را تخريب كردم و وارد خانه شدم كه با اين صحنه روبه‌رو شدم. بررسي‌هاي اوليه در محل حادثه نشان داد عامل يا عاملان اين حادثه افراد آشنايي هستند كه با رضايت مقتول وارد خانه او شده‌اند و همچنين مشخص شد كه مقتول از سوي قاتل غافلگير شده و هيچ مقاومتي نكرده است. تحقيقات بعدي هم حكايت از آن داشت كه پسر مقتول كه فريبرز نام دارد، مدتي بود با مادرش اختلاف داشت. در چنين شرايطي مأموران فريبرز را به عنوان مظنون كه پس از حادثه به يكي از شهرهاي شمالي كشور رفته بود، بازداشت كردند و مورد بازجويي قرار دادند.

متهم در بازجويي‌هاي اوليه قتل مادرش را انكار كرد، اما وقتي با مدارك پلیس روبه‌رو شد به قتل اعتراف كرد. وي گفت: مدتي قبل با دختر جواني آشنا شدم. وقتي ارتباط ما ادامه پيدا كرد، عاشق هم شديم و قرار ازدواج گذاشتيم، اما از آنجايي كه پولي براي ازدواج نداشتم از مادرم درخواست كمك كردم. مادرم با ازدواج من مخالفت كرد و از آن روز به بعد با مادرم اختلاف پيدا كردم تا اينكه فهميدم مادرم صيغه مرد ميانسالي شده است. اين موضوع مرا خيلي عصباني كرد به طوري كه هر روز با مادرم مشاجره داشتم. روز حادثه چاقويي از بازار خريدم و به خانه‌مان آمدم و به خاطر کینه‌ای که داشتم مرتکب قتل شدم.
متهم پس از تحقيقات تكميلي در حالي در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد كه اولياي دم مقتول شناسايي نشدند، بنابراين دادستان تهران به عنوان ولي دم براي متهم درخواست قصاص كرد و هيئت قضايي هم متهم را به قصاص محكوم كردند.

رأي دادگاه پس از تأييد در ديوان عالي كشور براي سير مراحل اجراي حكم به شعبه اجراي احكام فرستاده شد. در حالي كه متهم پس از واريز تفاضل ديه‌اش از سوي دادستاني در يك قدمي چوبه دار قرار داشت، تيم صلح و سازش دادسراي جنايي تهران به سرپرستي قاضي دشتبان، تحقيقات خود را براي شناسايي اولياي دم مقتول آغاز كردند‌. متهم پس از انتقال به شعبه اجراي احكام اعلام كرد كه در كودكي با يكي از بستگان مادرش به نام رضا ارتباط داشته است. در ادامه تيم صلح و سازش با استعلام گرفتن از اداره ثبت احوال دريافتند رضا پسر دايي مقتول است كه در يكي از شهرهاي شمالي كشور زندگي مي‌كند. بنابراين اين تيم از رضا به عنوان اولياي دم براي جلب رضايت دعوت كردند. صبح ديروز رضا همراه خواهرش به عنوان اولياي دم به دادسراي جنايي آمدند و رضايتنامه كتبي خود را به شعبه اجراي احكام ارائه كردند.  بدین‌ترتیب پسر ناخلف از طناب دار فاصله گرفت. او حالا باید از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن