تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819480771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل مادر ميانسال به دست پسر ناخلف


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قتل مادر ميانسال به دست پسر ناخلف
پسر ناخلف كه متهم است مادرش را در خانه با ضربات جسم سخت به سرش به قتل رسانده، تحت تعقيب مأموران پليس قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 15 و 40 دقيقه روز سه‌شنبه 12 مردادماه قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 152 خاني‌آبادنو از قتل زن ميانسالي در خانه‌اش باخبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. تيم جنايي در نخستين گام در قتلگاه كه خانه‌اي در خيابان ميثاق شمالي بود با جسد خونين زن 63 ساله‌اي به نام شهربانو داخل آشپزخانه روبه‌رو شد كه با اصابت جسم سنگيني به سرش به قتل رسيده بود.
بررسي‌هاي ابتدايي نشان داد ساعتي قبل از حادثه، مقتول همراه پسر 36 ساله‌اش به نام سيروس در خانه تنها بوده است و شوهرش با دو پسر ديگرش در بيرون بوده‌اند كه وقتي وارد خانه مي‌شوند با جسد همسرش روبه‌رو مي‌شود و موضوع را به پليس خبر مي‌دهد.
همچنين تحقيقات بعدي حكايت از آن داشت سيروس كه سابقه بيماري رواني دارد و بارها تحت درمان قرار گرفته است، پس از حادثه به مكان نامعلومي گريخته است.

شوهر مقتول گفت: يكي از پسرهايم چند روز قبل به مسافرت رفت تا اينكه امروز برادرش به من گفت كه قرار است از مسافرت برگردد. به همين دليل ساعتي قبل همراه پسرم به ترمينال غرب رفتيم و سيروس همراه مادرش در خانه تنها بود. وقتي سه نفري به خانه برگشتيم هر چقدر در خانه را زديم كسي در را باز نكرد تا اينكه با كليد يدكي كه داشتم در خانه را باز كردم و با اين صحنه هولناك در آشپزخانه روبه‌رو شدم. آنقدر من و پسرهايم شوكه شديم كه دقايقي گيج و مبهوت مانده بوديم و بعد به پليس خبر داديم.
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، جسد به دستور قاضي مدير روستا براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاد شد. همچنين كارآگاهان در تلاشند تا با دستگيري سيروس به عنوان مظنون به قتل راز اين حادثه را برملا كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن