تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815554016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبعه افغانی از دست گروگانگیران آزاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تبعه افغانی از دست گروگانگیران آزاد شد
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اجرای عملیات همزمان در محل نگهداری فرد ربوده شده، در نهایت منجر به دستگیری 4 نفر رباینده و رهایی فرد گروگان از اسارت شد.

تبعه افغانی از دست گروگانگیران آزاد شد/ آدم ربایی ها در 6 سال اخیر ناموفق بوده است
 سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی پایتخت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دستگیری باند گروگان گیری در قرارگاه مبارزه با سرقت تهران بزرگ، اظهار داشت: در تاریخ 7مرداد95 از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 خبر فردی که از درب منزل ربوده شد به کلانتری اعلام شد.

وی در رابطه با نحوه سرقت فرد گروگان افزود: این فرد از درب منزل خود با مراجعه چند نفر دیگر به منزل بازنگشته و بعد از اعلام فقدانی وی، پرونده سریعا، جهت رسیدگی به پایگاه انتظامی برای بررسی ارسال شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت  گفت: فرد ربوده شده از تبعه افغانی می باشد که چندین سال است در ایران زندگی می کند، پیگیری ها نشان داد که احتمالا این شخص به وسیله فرد یا افرادی ربوده شده است.

محمدیان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به اداره مبارزه با آدم ربایی و گروگانگیری ویژه در پلیس آگاهی ارجاع و هماهنگی ها برای پیگیری آن انجام شد.

وی افزود: آدم رباها بعد از 36 ساعت با خانواده فرد ربوده شده تماس تلفنی گرفتند و از آن ها درخواست 200 میلیون تومان وجه نقد را داشتند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به این که خانواده فرد ربوده شده با پلیس در ارتباط بود و به توصیه های  آن عمل کردند،موجب شد آدم رباها در مراحل بعدی خواسته های خود را کاهش دهند.

محمدیان تصریح کرد: برخی تماس های گرفته شده از سوی آدم رباها از کشور افغانستان و برخی به وسیله اتباع ایرانی و بعضا اتباع افغانی داخل کشور انجام می شد.

وی افزود: همکاران پلیس آگاهی با استفاده از امکانات ویژه و تجربه بالای خود موفق شدند، محدوده نگهداری فرد ربوده شده را در منطقه باغستان شهریار شناسایی و سرانجام بعد از اطمینان از محل نگهداری و حضور آدم رباها در آن جا و علی رغم ادعای این که فرد ربوده شده در افغانستان در مرز ایران و افغانستان است ، اقدام به دستگیری آدم رباها کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: همکاران پلیس آگاهی، یک عملیات همزمان در محل نگهداری فرد ربوده شده انجام دادند که در نهایت منجر به دستگیری 4 نفر رباینده که 2 نفر از آن ها تبعه ایرانی و 2 نفر دیگر از اتباع افغانی و رهایی فرد گروگان که حدود20 روز در اسارت بود، شد.

محمدیان ادامه داد: همان طور که در گذشته به مجرمین هشدار داده بودیم، باید بدانند که مجازات سنگینی در انتظار دست اندرکاران گروگانگیری است.

در حال تکمیل...







۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن