تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798273444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای بیش از هزار و 300 پروژه عمرانی در بقاع متبرکه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اجرای بیش از هزار و 300 پروژه عمرانی در بقاع متبرکه
مدیر کل اداره نظارت فنی سازمان اوقاف از اجرایی شدن هزار و 328 پروژه عمرانی بقاع متبرکه در سال جاری خبر داد.


به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم سلیمانی، مدیرکل نظارت فنی بر موقوفات و اماکن مذهبی سازمان اوقاف با اشاره به برنامه های مصوب عمرانی در سال جاری اظهار داشت: بر اساس برنامه مصوب سال 95 در بخش بقاع متبرکه، یک هزار و 328پروژه عمرانی با مساحت 899 هزار و 103 متر مربع درحال احداث، بازسازی، بهسازی و تکمیل است.


وی ادامه داد: با توجه به گزارش های اخذ شده تا پایان تیرماه سال جاری عملیات عمرانی 966پروژه با مساحت 713 هزار و 985 متر مربع آغاز و در حال اجرا است.


سلیمانی با یادآوری برخی از ملاحظات در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد:با توجه به وضعیت جوی استان ها و سردسیر و گرمسیر بودن آنها پروژه های عمرانی برنامه ریزی و در حال اجراست.


مدیر کل نظارت فنی سازمان اوقاف در تشریح جزئیات فعالیت های عمرانی سازمان در بخش های مختلف و به خصوص بقاع و اماکن متبرکه خاطرنشان کرد: با تاکید نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف مبنی بر تعیین تکلیف پروژه های عمرانی مخصوصاً دربقاع و اماکن متبرکه ، طرح ها و برنامه های عمرانی در قالب چشم انداز پنج ساله ششم پیش بینی شده است.


وی با بیان اینکه در سال جاری دربیش از 1328 بقعه متبرکه با مساحت 955هزار و 226 متر مربع، فعالیت های عمرانی انجام خواهد شد که بیش از برنامه مصوب امسال بوده است اضافه کرد: این فعالیت های عمرانی شامل  یک صد و 52 هزار و 91 مترمربع احداثات و546هزار و 989  مترمربع عملیات عمرانی تکمیل پروژه های نیمه تمام و 256 هزار و 146 متر مربع عملیات مرمت و بازسازی است.


سلیمانی تصریح کرد:براساس گزارش های اخذ شده تا پایان تیرماه سال جاری در966 بقعه متبرکه با مساحت 713 هزار و 985 مترمربع، عملیات ساختمانی جریان داشته و از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخورداربوده است.


مدیر کل اداره کل نظارت فنی سازمان اوقاف تاکید کرد: لازمه انجام هرگونه عملیات عمرانی در بقاع متبرکه تهیه طرح جامع است و به همین منظور تهیه طرح و نقشه های اجرایی در مورد بقاع متبرکه به عنوان یکی از اولویت ها مورد توجه قرار گرفته است.


به گفته سلیمانی در سال جاری 421 طرح جامع مصوب باید برای بقاع متبرکه تهیه شود که تا کنون این اقدام برای 260 بقعه انجام و نسبت به برنامه پیش بینی شده 75درصد اهداف محقق شده است.


وی همچنین اضافه کرد: دربخش تعمیر و نگهداری موقوفات عرصه و اعیان وقف نیز برای سال جاری 464 طرح عمرانی با مساحت 210430مترمربع درنظر گرفته شده که تاکنون این عملیات در 317 پروژه با متراژ زیربنای 165029 مترمربع اجرایی و خوشبختانه97 درصد اهداف پیش بینی شده محقق شده است.


سلیمانی با اشاره به اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به پروژه های عمرانی خاطرنشان کرد: یکی از روش های تأمین منابع مالی برای عملیات عمرانی در موقوفات و بقاع متبرکه بهره گیری از وام های اختصاصی سازمان ازطریق صندوق قرض الحسنه راسخون است.


 وی در پایان تصریح کرد: بر اساس درخواست های ارسال شده استان ها ، بررسی های کارشناسی اداره کل نظارت فنی و تأیید اداره کل منابع مالی غیر عمومی تاکنون مبلغ 75میلیارد و 750 میلیون ریال، برای عملیات عمرانی امامزادگان و موقوفات اختصاص داده شده است.



















۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن