تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814726227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیبی سفیر آمریکا را احضار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا: پارلمان لیبی در اعتراض به حملات هوایی آمریکا به شهر «سرت» به بهانه مقابله با داعش، روز سه شنبه سفیر این کشور را احضار کرد.

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، کمیته دفاع و امنیت ملی مجلس نمایندگان لیبی با احضار سفیر آمریکا از وی خواسته است در باره موارد نقض حریم هوایی لیبی توسط نیروی هوایی آمریکا که بدون هماهنگی با دستگاه های ذیربط این کشور صورت گرفته است، توضیح دهد.
 

این کمیته روز سه شنبه با صدور بیانیه ای اقدام آمریکا را محکوم و آن را مغایر با ادعای آن کشور برای مقابله با تروریسم ارزیابی کرد.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است که آمریکا با این موضوع برخورد دوگانه داشته و با مسئله سیاسی برخورد می کند.
 

این بیانیه می افزاید آمریکا در انجام این حملات بدون هماهنگی قبلی با طرف های قانونی و ارتش لیبی اقدام کرده است.

رسانه ها به نقل از وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کردند که ارتش این کشور روز دوشنبه اهداف گروه تروریستی داعش را در شهر سرت لیبی، هدف حملات هوایی قرار داده است.

بیانیه پنتاگون می افزاید: این حملات به درخواست دولت وحدت ملی لیبی و با تایید باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و در پی توصیه اشتون کارتر وزیر دفاع و ژنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، صورت گرفت.



۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن