تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819501148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه «ایران» شبکه مستند در کوهرنگ


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: برنامه «ایران» شبکه مستند در کوهرنگ
برنامه «ایران» هر هفته جمعه ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و این قسمت از آن جمعه ۲۲ مرداد ساعت ۲۱ پخش و شنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۳:۳۰ بازپخش می شود.
برنامه «ایران» شبکه مستند این هفته به شهرستان کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری، پارک ترافیک و عمران و شهرسازی و ورزش های مدرن می پردازد.

محمدعلی قاسمی تهیه کننده «ایران» درباره قسمت جدید این برنامه به مهر گفت: در اولین آیتم این قسمت که طولانی تر از دیگر بخش ها است سری به شهرستان کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری زده ایم. گردشگران با حضور در این شهر می‌توانند از مناظر طبیعی دشت لاله‌های واژگون، تونل کوهرنگ، چشمه دیمه، چشمه کوهرنگ، فضاها و سکونت‌گاه‌های عشایری، ارتفاعات زردکوه بختیاری، پیست اسکی چلگرد، غار یخی چما، آبشار شیخ علی‌خان، روستای شگفت‌انگیز سرآقا سید، جنگل‌های بازفت، ایلراه پلکانی و پل خدا آفرین دیدن کنند و ما سعی کرده ایم برخی از این جاذبه های گردشگری و تاریخی را به مخاطبان معرفی کنیم.

وی افزود: در ادامه سراغ پارک ترافیک رفته ایم که جهت آموزش کودکان و فرهنگسازی برای آنها ساخته شده است و کودکان با حضور در این پارک به یادگیری اصول ترافیک، رانندگی، عمران و شهرسازی از سنین پایین می پردازند.

تهیه کننده «ایران» یادآور شد: آیتم پایانی برنامه معرفی ورزش های مدرن است که در این بخش به ورزش هایی چون پیلاتس و تی آر ایکس پرداخته ایم که در سال های گذشته مورد توجه مردم بوده اند و عده زیادی از هموطنان این رشته های ورزشی را پیگیری می کنند.

برنامه «ایران» هر هفته جمعه ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و این قسمت از آن جمعه ۲۲ مرداد ساعت ۲۱ پخش و شنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۳:۳۰ بازپخش می شود.



تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - 11 August 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن