تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806874876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر اندیشه و فکری اگر در قالب هنر بیان شود جاودانه خواهد ماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هر اندیشه و فکری اگر در قالب هنر بیان شود جاودانه خواهد ماند معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت : عمده ترین ویژگی سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور تقارن برگزاری آن با دهه کرامت است و نزدیکی اردوگاه محل برگزاری موجب خواهد شد تا دانش آموزان در قالب کاروانی به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف شوند.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ مرداد ساعت 12:49

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، حمیدرضا کفاش در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور گفت : اصلی ترین مسئله برای هنرمندان دانش آموز سوژه یابی است و اگر سوژه را خوب انتخاب کنید اثری جاودان و ماندگار درخشش دائمی پیدا خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی آثار جاودانه هنری امروز مسئله انتخاب سوژه است، ادامه داد: به مناسبت تقارن این مسابقات با دهه کرامت عمده ترین سوژه امروز را شخصیت امام رضا (ع) معرفی می کنم که از دیار وحی حرکت می کند و پا در مسیری می گذارد به نام ایران و در نهایت وارد طوس می شود که حرکت در این مسیر، اتفاقات تاریخی در آن، تکانه هایی که در طول این حرکت ایجاد می شود و شخصیت های بزرگی که به عنوان امام زادگان در سراسر این کشور رخ می نمایند، صحنه بزرگ تاریخی را ایجاد کرده اند که می تواند در ابعاد مختلف به آن پرداخته شود.
کفاش با اشاره به اینکه مسائل دینی و الهی ورای سنت ها قرار دارند و و عشق به آرمان ها مذهب و دسته و طایفه نمی شناسد، ادامه داد: در شهر نیشابور مکانی به نام قدمگاه وجود دارد که محل عبور حضرت علی بن موسی الرضا به سرزمین طوس بوده است و جای پای آن امام بزرگ در طول چندین قرن مبدأ و منشأ دلخستگان این سرزمین و این دیار بوده است و به خاک پای آن امام همام تبرک می جویند.
این مقام مسئول همچنین گفت: شخصیت خورشید هشتم می تواند به عنوان یک سوژه بزرگ برای صاحبان ادب و فرهنگ باشد و هنوز سال های زیادی وقت نیاز است تا در رثای او بگوییم و بنویسیم.
وی با اشاره به برخی سوژه های مرتبط با امام رضا (ع) همچون کبوتران حرم و ضامن آهو ادامه داد: این عبارات، عباراتی عادی و معمولی نیست و هرکدام یک فرهنگ است و می ارزد که قلم ها و نوشته ها و روح ها در این مسیر کار کنند و عمق این مفهوم را جاودانه کنند.
رئیس ستاد مسابقات و فعالیت های تابستانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه متاسفانه به این جنبه ها کمتر پرداخته شده است، گفت: هر بار از دفاع مقدس گفتیم از جنگ و جدال گفتیم و به عشق و محبت سرداران دفاع مقدس اشاره نکردیم حال آنکه آن ها خشونت طلب نبودند و علیه خشونت بودند و برای دفاع از محرومان و مستضعفین جنگیدند و عاشقانه در میدان ماندند، می ارزد که چهره نورانی آنها و برخورد صمیمانه آن ها با پدران و مادران که در وصایای آنان آمده است را هنرمندان بیرون بکشند و جور دیگری به آن ها نگاه کرد.
کفاش ادامه داد: آثار ماندگار جهانی، آثار هنری هستند و هر اندیشه و فکری اگر در قالب هنر بیان شود جاودانه خواهد ماند و باید مفاهیم انسانی و اخلاقی در قالب آثار هنری ما رخ بنماید و در عرصه ملی و جهانی بدرخشد.
وی در پایان از مدیران و مسئولین برگزار کننده سی و چهارمین مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور تشکر کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن