تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816273802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درد و دل های جالب کارگردان No Man’s Sky ( سطح انتظارات از بازی بسیار بالاست )


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

عنوان No Man’s Sky قرار است فردا برای کنسول PS4 و دو روز بعد یعنی در 12 آگوست برای PC منتشر شود. بر همین اساس آقای شان موری "Sean Murray" کارگردان هنری بازی در حین آماده سازی مراسم انتشار بازی به سوالاتی پیرامون این عنوان در شبکه ی Reddit پاسخ می دهد. به گزراش پردیس گیم و به نقل از dualshockers ، اول از همه توسعه دهندگان تایید کردند که در حال کار بروی تنظیمات (field of view) نسخه ی PC بازی هستند. آقای موری می گوید: "هم  اکنون اینرز و چارلی ( از افراد تیم توسعه ) در حال کار بروی میدان دید یا field of view هستند. در رابطه با تاخیر نسخه ی PC باید بگویم ، در حقیقت ما هم اکنون در حال کار بروی آن هستیم تا تنظیمات و ویژگیهای این نسخه را بصورت کامل پیاده سازی کنیم. نسخه ی PS4 فردا قرار است منتشر شود و بهترین کار در این وضعیت این است که تظاهر کنیم این چند روز هم یک روز کاری عادی و نرمال می باشد. فعلاً می توان گفت جمعه ساعت 6 بعد از ظهر (GMT) ( یا 9 و 30 دقیقه شب به وقت تهران ) نسخه PC آماده انتشار است اما در ادامه هرچی به اتمام کار نزدیک می شویم شما را هم از آخرین وضعیت مطلع می کنیم." موری در ادامه نسبت به ارتباطشان با شرکت سونی و موفقیت بازی اینطور صحبت می کند که: "سونی در کار رابطه ی خیلی خوبی با ما داشته اما همانطور که می دانید بخاطر اینکه آنها نقشی در توسعه ی بازی نداشته اند هنوز هیچ چیز قطعی نیست. اگر No Man’s Sky به موفقیت برسد احتمالاً افراد زیادی دیدشان نسبت به عناوین مستقل تغییر خواهد کرد و همینطور نظر خیلی از ناشران هم جلب خواهد شد. در حال حاضر مردم فکر می کنند این عنوان متعلق به شرکت سونی است ولی باید بگویم هم اکنون استودیوی ما کاملاً مستقل کار می کند." اگر پست ها و نظرات موجود در Reddit را در رابطه با عنوان No Man’s Sky بخوانید متوجه خواهید شد که پاسخ های آقای موری بعضی مواقع قاطعانه و بعضی مواقع همراه با شک و تردید نسبت به این موضوع است که شاید این عنوان انتظارات زیاد گیمرهای در حال انتظار را بر آورده نکند. ایشان در ادامه می گویند: "بله درست است ، بعضی مواقع افراد تیم توسعه درخواست ها و نظرات موجود را برای من می خواندند و من با اشتیاق آنها را تایید می کردم اما گاهی پیش خود فکر می کردم چطور قرار است این سطح از انتظارات گیمرهایی که سه سال برای این عنوان صبر کردند را برآورده کنیم." وی همینطور در رابطه با موجود بزرگ در بازی اینطور پاسخ می دهد که: "متنفرم که به این نوع سوالات پاسخ دهم چون خیلی چیزها آشکار می شود ، اما در جواب به این سوال بله موجودات عظیم الجسه ای در دنیای بازی وجود دارند اما خیلی نادر و کم یاب هستند." در نهایت آقای موری در رابطه با جوء پرحاشیه ای که پیرامون بازی قرار گرفته و منع توسعه دهندگان از صحبت کردن و نام بردن جزئیات بازی می گوید: "وقتی توسعه دهندگان از صحبت کردن و نام بردن جزئیات بازی سر باز می زند به این خاطر است که آنها از نظر قانونی نمی توانند در رابطه با جزئیاتی مثل حتی نام پلتفرم مربوطه صحبت کنند و این در قرار داد آنها ذکر شده است. همچنین از زمانی که بازی را سه سال پیش معرفی کردیم تاکنون جوء پیرامون ما و No Man’s Sky بسیار وحشتناک سنگین است. بخاطر انتظارات و جوء موجود مجبور به کار زیاد شدیم و به همین دلیل شب ها تنها سه ساعت خواب داشتم. اما اگر این شرایط و نمایش ها نبود ، هم اکنون ما عنوانی بدون حمایت کاربران و بازیبازان داشتیم. اما با انتشار بازی و اولین تصاویر این جوء یا به اصطلاح هایپ "Hype" دیوانه وارتر هم خواهد شد." در آخر شان موری از علاقه اش برای ساخت Burnout 3 صحبت کرد و نسخه ی نهایی بازی را به تصورات و انتظارات نزدیک داسنت همینطور در رابطه با شایعه ساخت API برای بازی بیان کرد که آنها در فکر یک روبات توییتر هستند نه یک API برای بازی و این به دلیل استقبال بیش از اندازه ی کاربران در شبکه ی توییتر است. این کارگردان خلاق و هنرمند همراه با تیم توسعه ی خود از حمایت و جوء موجود بسیار خوشحال است و برای انتشار بازی لحظه شماری می کند تا نظرات کاربران را نسبت به این اثر هرچه زودتر حویا شود.
با پردیس گیم برای آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به No Man"s Sky همراه باشید...




2 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن