تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815175563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی قیمت دوزینگ پمپ های ایرانی و خارجی


واضح آرشیو وب فارسی::

در این پست مقایسه قیمت دوزینگ پمپ های ایرانی و خارجی از برندهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به گستردگی بازار و تنوع محصولات دوزینگ پمپ اغلب مشتریان برای انتخاب دوزینگ پمپ ها دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند کدام از برندها را خریداری کنند. همانطور که می دانید دوزینگ پمپ نوعی پمپ با جا به جایی مثبت است که با تزریق دقیق می تواند میزان مشخص و دقیقی از سیالات را به محلول دیگر اضافه کند. دوزینگ پمپ ها در انواع صنایع از جمله صنعت تصفیه آب و فاضلاب، صنعت غذا و دارو، صنعت کشاورزی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. ما در ادامه این پست انواع دوزینگ پمپ های خارجی و ایرانی را با هم مقایسه کرده ایم و مزایا و معایب هر کدام را مورد بررسی قرار داده ایم. امیدواریم که این مقاله به شما برای انتخاب و مقایسه قیمت دوزینگ پمپ های ایرانی و خارجی کمک کند.

 



 

انواع دوزینگ پمپ های ایرانی و خارجی محبوب در بازار

  • دوزینگ پمپ سکو
  • دوزینگ پمپ اتاترون
  • دوزینگ پمپ اینجکتا
  • دوزینگ پمپ گراندفوس (آلدوز)
  • دوزینگ پمپ جسکو
  • دوزینگ پمپ آیریک

بررسی قیمت دوزینگ پمپ سکو

دوزینگ پمپ سکو نوعی پمپ تزریق از یک برند ایتالیایی است که دارای کیفیت و تنوع خوبی است. دوزینگ پمپ سکو با داشتنن هد pvdf توانسته نیازهای مشتریان را برای مواد شیمیایی خورنده فراهم کند. دوزینگ پمپ های سکو اغلب به صورت محدود در بازار یافت می شوند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشند. از این رو، در صورت خرابی یا مشکلات در دوزینگ پمپ سکو شما باید هزینه های زیادی را بابت تامین قطعات آن بپردازید. حتی در برخی از موارد مشتریان ترجیح می دهند پمپ دیگری را تهیه کنند. قیمت دوزینگ پمپ سکو در بازار بسته به نوع مدل و لیتر و بار پمپ متفاوت است. به عنوان مثال قیمت دوزینگ پمپ سکو 5 لیتر 8 بار با هد pvdf از 22,000,000 میلیون تومان به بالا قیمت گذاری می شود.

بررسی قیمت دوزینگ پمپ اتاترون

دوزینگ پمپ های اتاترون در بازار دارای تنوع گسترده و زیاد هستند و دست مشتریان برای انتخاب نسبت به کاربرد و بودجه بسیار باز است. دوزینگ پمپ اتاترون ساخت کشور ایتالیا است و کیفیت بالایی دارد. یکی از پرفروش ترین دوزینگ پمپ های اتاترون در بازار ایران، دوزینگ پمپ 5 لیتر 7 بار اتاترون etatron است که قیمت آن از حداقل 10,000,000 میلیون تومان شروع می شود. قیمت دوزینگ پمپ های اتاترون بر اساس نوع دبی و فشار، امکانات ویزه، نوع جنس هد به صورت متفاوت قیمت گذاری می شود. به صورت کلی برند اتاترون جایگاه ویژه ای در بازار ایران پیدا کرده و تقریباً قطعات یدکی آن در بازار، بهتر از برندهای دیگر خارجی یافت می شود. از این رو، مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است.

بررسی قیمت دوزینگ پمپ اینجکتا

دوزینگ پمپ اینجکتا نیز ساخت کشور ایتالیا است. این برند در تولید دوزینگ پمپ ها محدودیت دارد و البته در بازار ایران هم این محدودیت نیز وجود دارد. اغلب دوزینگ پمپ های 5 لیتر 5 بار اینجکتا در بازار عرضه می شوند و البته به صورت محدود می باشد. دوزینگ پمپ اینجکتا نیز همانند دوزینگ پمپ های دیگر ایتالیایی از ساخت و کیفیت خوبی برخوردار است. قیمت دوزینگ پمپ اینجکتا به دلیل شرایط بازار بسیار نوسان دارد و نمی توان قیمت مشخصی برای آن بیان کرد. همچنین، پیشنهاد می شود برای خرید دوزینگ پمپ اینجکتا از نمایندگی های مجاز آن اقدام کنید.

بررسی قیمت دوزینگ پمپ گراندفوس  

 دوزینگ پمپ گراندفوس (Grundfos) یک برند شناخته شده هستند و ساخت کشور دانمارک می باشد. این دوزینگ پمپ ها دارای تکنولوژی پیشرفته با کیفیت بسیار بالا می باشند از این رو، قیمت دوزینگ پمپ گراندفوس نسبت به سایر برندهای خارجی بالاتر است. اغلب صنایع خاص به منظور کاربردهای منحصر به فرد از دوزینگ پمپ های گراندفوس استفاده می کنند. پمپ های گراندفوس به دلیل استقامت و کیفیت بالا برای شرایط اب و هوایی نامساعد نیز مناسب هستند.

بررسی قیمت دوزینگ پمپ جسکو

دوزینگ پمپ جسکو یک برند آلمانی است که کیفیت مطلوبی دارد. قیمت دوزینگ پمپ جسکو بر اساس دبی و فشار متنوع می تواند متغیر باشد. تنها مشکل این برند ارائه دوزینگ پمپ های دیافراگمی با محدودیت در فشار و دبی است. به همین دلیل اغلب مشتریان نمی توانند انتخاب های زیاد با قیمت مناسب را پیش روی خود داشته باشند. به عنوان مثال قیمت دوزینگ پمپ جسکو 4 لیتر 10 بار حدود 20,000,000 تومان به بالا می باشد.

بررسی قیمت دوزینگ پمپ آیریک

دوزینگ پمپ آیریک یک برند ایرانی است که کیفیت بالایی دارد و با توجه به تنوع مطلوب توانسته تمام نیازهای مشتریان را با قیمت منطقی براورده کند. قیمت دوزینگ پمپ ایرانی آیریک بر اساس فشار و دبی، جنس هد، تجهیزات وابسته می تواند متغیر باشد. به عنوان مثال قیمت دوزینگ پمپ ایرانی آیریک مدل 5 لیتر 7 بار از 6,200,000 تومان می باشد. برند آیریک به دلیل ساخت و کیفیت بالا قابل رقابت با دوزینگ پمپ های ایتالیایی به ویژه اتاترون است تا جایی که به آن لقب دوزینگ پمپ اتاترون ایرانی داده اند. مهم ترین مزایای خرید دوزینگ پمپ ایرانی آیریک بعد از کیفیت مطلوب، داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی است. علاوه بر این، امکان سفارشی سازی در دبی و فشار دلخواه دست مشتریان را برای انتخاب دقیق و متناسب با کاربرد مورد نظر باز گذاشته است که می تواند قیمت را هم تعدیل کند.

 

 

خرید دوزینگ پمپ ایرانی یا خارجی؟ چرا؟

 

توجه داشته باشید که پمپ های تزریق با برندهای زیادی در بازار ایران یافت می شوند اما ما در اینجا به برخی از برندهای معروف و معتبر اشاره کردیم.  قیمت دوزینگ پمپ های ایرانی و خارجی در بازار ایران به دلیل نوسانات قیمت دلار، تغییر قیمت مواد اولیه، واسطه گری، اصلی یا فیک بودن دائماً در حال تغییر هستند. بر اساس گزارشات و آمار بدست آمده به دلیل ریسک بالای خرید از برندهای خارجی به دلیل احتمال فیک و تقلبی بودن، نبود خدمات پس از فروش و مشکلات تامین قطعات، قیمت بالا در فشار و دبی مشابه، اغلب مشتریان ترجیح می دهند دوزینگ پمپ های ایرانی را خریداری کنند.

 

از دلایل مهم این مساله می توان به قیمت مناسب و منطقی پمپ های تزریق ایرانی نسبت به خارجی اشاره کرد. همچنین با توسعه و گسترش فناوری تولید کنندگان دوزینگ پمپ های ایرانی توانسته اند کیفیت محصولات خود را بالا ببرند تا جایی که قابل رقابت با دوزینگ پمپ های خارجی باشند. در این بین دوزینگ پمپ آیریک به عنوان یک شرکت دانش بنیان با استفاده از تکنولوژی روز توانسته در این صنعت پیشرو باشد. این برند با ارائه خدمات پس از فروش و 2 سال گارانتی محصولات خود، این اطمینان را به مشتریان داده که مشکلی در تامین قطعات در آینده نخواهند داشت. علاوه بر این، این برند با داشتن نیروی متخصص و با تجربه در تعمیر دوزینگ پمپ های ایرانی و خارجی توانسته نیازهای مشتریان را در این سطح نیز فراهم کند.

 

نکات مهم برای خرید دوزینگ پمپ های ایرانی و خارجی

 

در زمان خرید دوزینگ پمپ های ایرانی و خارجی لازم است چندین نکته مهم را مد نظر داشته باشید که عبارتند از:

 

  • بررسی نوع سیال:

شناخت سیالات یا همان مواد شیمیایی به منظور استفاده صحیح اهمیت زیادی دارد. قبل از خرید پمپ های تزریق باید بدانید سیال یا مواد شیمیایی مورد استفاده شما در سیستم چیست؟ این مساله به شما کمک می کند جنس هد پمپ را متناسب با سیال خود انتخاب کنید. زیرا هد پمپ مستقیماً با سیالات در ارتباط است و در صورتیکه سیال خورندگی زیادی داشته باشد باید حتماً جنس ان pvdf انتخاب شود. همچنین، اطلاعات کافی در مورد غلظت و دما و میزان واکنش سیال می تواند انتخاب مناسب تری را پیش روی شما قرار دهد.

  • میزان فشار و دبی مناسب: 

میزان فشار و دبی مناسب برای انتخاب دوزینگ پمپ ها اهمیت زیادی دارد. باید قبل از خرید حتماً به فشار و دبی سیستم توجه کنید و برای اطمینان بیشتر کمی بالاتر از حد انتظار، فشار و دبی را در نظر بگیرید. همچنین، میزان دقت دوزینگ پمپ  ها نیز مهم است و باید در زمان انتخاب میزان دقت اسمی را با میزان دقت واقعی بررسی کنید.

 

  • انتخاب دوزینگ پمپ بر اساس نوع کاربرد: 

با توجه به اینکه هر صنعت نیازمند پمپ تزریق خاصی است باید حتماً قبل از خرید نوع کاربرد خود را مشخص کنید. زیرا ممکن است شما بر اساس نوع صنعت خود نیازمند پمپ تزریق دیافراگمی، سلونوئیدی یا پریستالتیک باشید. اینکه فرایندهای کاری شما چگونه است نوع انتخاب هر پمپ را متفاوت می کند.

 

  • میزان مصرف انرژی

یکی از فاکتورهای مهم دیگر برای انتخاب و خرید دوزینگ پمپ ها میزان مصرف انرژی آن است. یک دوزینگ پمپ ایده ال باید بتواند با مصرف بهینه بهترین کارایی و راندمان را داشته باشد.

  • امکان استفاده از کنترل کننده ها 

پمپ های محدودی در بازار قابلیت اتصال به کنترل کننده ها را دارند و یا به صورت پیش فرض خودشان دارای تجهیزات کنترلر هستند. اگر صنعت شما حساسیت بالایی دارد و نیازمند استفاده از دستگاه کنترل کننده ها هستید پیشنهاد می کنم حتماً قبل از خرید این مورد را بررسی کنید.

  • الزامات و استانداردهای ایمنی

دوزینگ پمپ های استاندارد مطابق الزمات و دستورالعمل های خاصی تولید می شوند. در این الزمات باید تمامی نکات، تجهیزات، استانداردهای ایمنی در نظر گرفته شود تا پمپ بدون هیچ گونه خطری کار کند. از این رو، در زمان خرید حتماً این موارد را مد نظر داشته باشید.

 

  • بررسی فضا و مکان مناسب

یکی از فاکتورهای مهم انتخاب دوزینگ پمپ ها تناسب ابعاد و وزن آن با فضای مورد نظر برای نصب است. قبل از خرید حتماً از این مساله مطمئن شوید و فضا و شرایط مناسبی برای نصب در نظر بگیرید.

 

  • کیفیت و نوع برند

کیفیت و نوع برند دوزینگ پمپ ها اهمیت زیادی دارد. زیرا پمپ های تزریق به منظور تزریق دقیق مواد باید دقت و کیفیت بالایی داشته باشند. این مساله رابطه مستقیمی با نوع برند دارد زیرا برندهای متنوع هر کدام با کیفیت خاصی محصولات خود را تولید می کنند.

 

  • نوع هد پمپ تزریق

پمپ های تزریق به دلیل داشتن تنوع زیاد برای کاربردهای مختلف دارای هد های متنوعی هستند. این هد ها بر اساس نوع سیال می توانند متفاوت باشد معمولاً از جنس PTFE یا PVDF برای سیالات خورنده بیشتر استفاده می شود.

 

  • قیمت و خدمات پس از فروش

یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید پمپ تزریق، بررسی قیمت و خدمات پس از فروش است. توجه داشته باشید که فاکتور قیمت را بر اساس مقایسه پارامترهای دیگر در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب درست تری داشته باشید. علاوه بر این، داشتن خدمات پس ازفروش و ضمانت اهمیت زیادی دارد زیرا دیر یا زود قطعات بر اثر کارکرد فرسوده می شوند و نیاز به تعمیر دارند که در این حالت لازم است از آنها را تامین کنید. متاسفانه برخی از برندهای خارجی به دلیل وجود تحریم های گسترده چنین ویژگی را ندارد و تامین قطعات آنها با مشکل روبرو است. همچنین، به دلیل کمبود قطعات گاهی اوقات آنها در بازار سیاه به قیمت های نجومی فروخته می شوند که مقرون به صرفه نیستند. پیشنهاد می شود از برندهای ایرانی دارای ضمانت و خدمات پس از فروش خرید خود را انجام دهید تا بتوانید هزینه های آینده خود را مدیریت کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن