تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812976371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارس استثنایی شهر ری بازسازی می شود/ 100 مدرسه تحت حمایت شهرداری ری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: جامعه > مشکلات مردم - شهردار منطقه 20 تهران ازآغاز فعالیت های عمرانی و بهسازی محیطی در مدارس استثنایی این منطقه جنوبی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سید احمد صفوی اعلام کرد بهسازی محیطی و فعالیت های عمرانی در مدارس استثنایی جنوب شهر ری آغاز شده است. او در این باره توضیح داد: در راستای رسیدگی و حمایت از مراکز آموزشی، بهسازی 7 مدرسه استثنایی آغاز شده است و تا نیمه شهریور ماه به پایان می رسد.
صفوی با اشاره به اینکه مدارسی که شرایط ویژه دارند در اولویت هستند گفت: بهسازی مدارس استثنایی در قالب فعالیت های عمرانی و تجهیزی در مدارس قدسی موفقیان، اقدس موفقیان، الهام، حضرت عبدالعظیم(ع)، دانش، ترنم، طاهر در حال اجراست و مدارس استعدادهای درخشان نیز در دستور کار قرار دارد.
او گفت: طرح حمایت از مدارس و مراکز آموزشی به دنبال رویکرد اجتماعی مدیریت شهری عملیاتی شده و در یک دهه اخیر اقدامات موثر و سازنده ای در اماکن آموزشی انجام شده است تا دانش آموزان در محیط مناسبی به کسب علم و دانش بپردازند.
صفوی با اشاره به اینکه قشر دانش آموزی تاثیرپذیرترین قشر جامعه برای فرهنگ سازی هستند، گفت: اجرای طرح های اجتماع محور در مدارس موجب شده تا زمینه تعامل و همکاری با آموزش و پرورش بیش از پیش برقرار شود.
شهردار منطقه 20 یادآور شد: طرح حمایت از مدارس برای بیش از 100 مدرسه این منطقه در حال اجراست که مدارس اسثنایی و استعدادهای درخشان با نگاه ویژه تری انجام می شود.
46231  




سه شنبه 19 مرداد 1395 - 18:27:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن