تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815509734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذیب خبر درگذشت احسان علیخانی مجری تلویزیون


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:


مجری شبکه ورزش خبری باورنکردنی را به اطلاع عموم رساند و ابراز امیدواری کرد که خبر مرگ احسان علیخانی واقعی نباشد.

 
به گزارش صبحانه، مهدی توتونچی، یکی از گزارشگران اعزامی شبکه ورزش به المپیک ریو، در ارتباطی زنده از شایعه مرگ احسان علیخانی، مجری سرشناس تلویزیون گفت.

تماشاگران امروز برای پیگیری ماجرا با هیراد حاتمی، یکی از دوستان نزدیک احسان علیخانی تماس گرفت. حاتمی که خودش هم مجری تلویزیون است، به تماشاگران گفت: «این خبر اصلا صحت ندارد. من بلافاصله با احسان تماس گرفتم. او کاملا حالش خوب است و هیچ مشکلی ندارد.»

یکی دیگر از نزدیکان علیخانی هم خبر مجری شبکه ورزش را تکذیب کرد: «واقعا من نمی دانم این چه کار زشتی است که اینها می کنند. همین الان با احسان حرف زدم. سر و مر گنده در دفترش نشسته و هیچ مشکلی هم ندارد. از وقتی این خبر را روی آنتن تلویزیون اعلام کرده اند دوستان و آشنایان زیادی با ما تماس گرفته اند و با تعجب ماجرا را پیگیری می کنند.»
 

شهرام شکیبا خبر درگذشت احسان علیخانی را تکذیب کرد

به گزارش مهر، در حالی که در چند ساعت اخیر خبری در فضای مجازی منتشر شد که احسان علیخانی مجری تلویزیون به دلیل تصادف درگذشته است پیگیری های مهر حاکی از آن است که این خبر صحت ندارد.

شهرام شکیبا از همکاران علیخانی تاکید کرد: خبر تصادف و درگذشت احسان علیخانی شایعه ای بیش نیست. چند دقیقه پیش با او صحبت کرده و جویای حالش شدم.
 



۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن