تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812858546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات سقوط هواپیمای آموزشی در رشت


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
جزئیات سقوط هواپیمای آموزشی در رشت
جزئیات سقوط هواپیمای آموزشی در رشت مدیر روابط عمومی فرودگاه استان گیلان گفت: هواپیمای آموزشی صبح امروز حین تمرین در فرودگاه سردارجنگل رشت دچار سقوط شد که خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ سیدرضا علوی اظهار داشت: حوالی ظهر امروز یک هواپیمای آموزشی در فرودگاه سردارجنگل رشت در حین انجام تمرین، دچار سانحه سقوط شد اما خوشبختانه اتفاق خاصی برای آن رخ نداد.
 
وی افزود: حدود ساعت 12:20 امروز هواپیمای آموزشی باشگاه خلبان معراج در حاشیه فرودگاه سردار جنگل رشت دچار سانحه شد که با اقدام سریع و به‌موقع اداره کل فرودگاه گیلان، پلیس و اورژانس جلوی صدمات بیشتر گرفته شد.
 
مدیر روابط عمومی فرودگاه استان گیلان گفت: این هواپیما بر روی درخت افتاد و با توجه به اینکه سرعت زیادی نداشت متلاشی نشد و خلبان آن نیز زنده است و به‌صورت سرپایی درمان شد.
 
علوی اعلام کرد: فرودگاه سردارجنگل رشت یک فرودگاه عملیاتی است و زیرساخت‌های لازم را دارد و از این بابت نگرانی خاصی نداریم.
 
مدیر روابط عمومی فرودگاه استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم در فرودگاه سردارجنگل رشت، آمادگی 100 سورتی پرواز در شبانه روز را داریم.

منبع: تسنیم


95/5/18 - 15:17 - 2016-8-8 15:17:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن