تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816689640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازی سینمای ویژه «هنر و تجربه» در بابل


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب‌سایت آی سینما: پنج‌شنبه این هفته قرار است در یک مجتمع فرهنگی سالن سینمایی به نام «هنر و تجربه» افتتاح شود که به طور اختصاصی، آثار این گروه سینمایی در آن نمایش داده خواهد شد. نادر مقدس کارگردان سینمای ایران، مدیریت این سالن سینمایی را بر عهده دارد و به گفته او در کنار آثار «هنر و تجربه» فیلم‌های دیگری نیز روی پرده خواهد رفت که به خاطر احتمال فروش کم در شهرستان‌ها به نمایش در‌نمی‌آیند.


جزئیات راه‌اندازی سینمای ویژه «هنر و تجربه» در بابل



با توجه به این‌که سینمای تازه افتتاح شده بابل به عنوان سینمای مخصوص «هنر و تجربه» آغاز به کار خواهد کرد. با امیرحسین علم‌الهدی رئیس شورای سیاست‌گذاری این گروه گفت‌وگو کردیم که در این‌باره به ما گفت: «ما در تهران هم سالن‌های مخصوص «هنر و تجربه» داریم که تنها فیلم‌های این گروه را به نمایش می‌گذراند، سینمای بابل نیز قرار است هر روز در دو سانس فیلم‌های «هنر و تجربه» و فیلم‌های فرهنگی را به نمایش بگذارد.» به گفته او منظور از فیلم‌های فرهنگی فیلم‌هایی است که در شهرستان کمتر امکان نمایش دارند.

در ادامه با نادر مقدس کارگردان «شور عشق» و مدیر این سالن سینمایی نیز صحبت کردیم که اطلاعات بیشتری از آن در اختیار ما گذاشت. مقدس با اشاره به این‌که این سالن سینمایی در یک مجتمع فرهنگی شروع به کار خواهد کرد در این‌باره گفت:‌ «این سالن سینمایی 330 نفر ظرفیت دارد و از نظر فنی به طور کامل تجهیز شده و در سطح استانداردی قرار دارد. این سالن سینمایی 31 تیرماه با حضور سه هنرمند مازندرانی یعنی پریناز ایزدیار بازیگر فیلم «ابد و یک‌روز»، محمدحسین مهدویان کارگردان «ایستاده در غبار» و مهدی قربان‌پور کارگردان فیلم «زمناکو» افتتاح خواهد شد که هر سه در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.»

به گفته مقدس، افتتاح این سالن سینمایی به همت حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و احد جاودانی مدیرکل سینمای استان مازندان ممکن شده و قرار است فعالیت‌های فرهنگی دیگری نیز داشته باشد: «در این مجتمع به جز نمایش فیلم قرار است کلاس‌های آموزشی نیز برگزار شود و سانس‌های صبح را نیز به سینمای کودک اختصاص خواهیم داد.»

مقدس درباره فیلم‌های فرهنگی که در این سالن به نمایش گذاشته خواهد شد نیز این‌طور توضیح داد: «برخی فیلم‌ها هستند که به دلیل کم فروش بودن در سینماهای شهرستان به نمایش در نمی‌آیند اما فیلم‌های خوبی هستند، به فرض مثال «ابد و یک‌روز» فیلم خوبی است که ما برای این نوع فیلم‌ها هفته فیلم می‌گذاریم و آن‌ها را در برنامه نمایش خواهیم گذاشت.»




۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن