تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812995667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شلیک گلوله به مرکز خبرنگاران المپیک!+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: منابع خبری معتبر دنیا یکی پس از دیگری خبر مربوط به شلیک به سمت مرکز خبری ریو را تایید می‌کنند، گفته می‌شود یک اوباش دست به این کار زده و ردپای تروریسم در این موضوع مشهود نیست.


به گزارش تابناک ورزشی، ساعتی پیش خبر مربوط به شلیک دو گلوله به سمت مرکز خبری در دهکده المپیک منتشر شد و مستندات و عکس‌های واضح آن در فضای رسانه‌ای به تایید جامعه خبری رسید.


وب سایت خبری - تحلیلی الکاس مدعی است گلوله‌ها از سوی یک اوباش که  می‌تواند عضوی از افراد بومی در منطقه فقیر‌نشین مناطق محروم ریو باشد، شلیک شده است.


 خبرنگاران ایرانی در تماس‌هایی که داشته‌اند از این اتفاق اعلام بی خبری کرده‌اند و البته مراکز خبری در دهکده المپیک متعدد و تخصصی هستند. اسکای اسپورت در گزارش تکمیلی خود این مرکز خبری را در نزدیکی برگزاری رقابت اسب‌سواری توصیف کرده و در گزارش رویترز به مرکز خبری دهکده المپیک نزدیک مسابقات سالنی اشاره شده است.


در زیر می‌توانید تصویری که به چادر خبرنگاران در نزدیکی محل برگزاری رقابت‌های اسب‌سواری و اصطبل شلیک شده را مشاهده کنید؛

















۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن