تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813230973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل ستاد فراخوان و تعيين تکليف مشمولان غايب


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معاون احضار و اعزام سازمان وظيفه عمومی ناجا ، از تشکيل ستاد فراخوان و تعيين تکليف مشمولان غايب در اين سازمان خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ  رحمان علیدوست  درخصوص مشمولان غایب گفت : انجام خدمت وظیفه عمومی در زمان جنگ و صلح از وظایف افراد ذکور ایرانی است که باید برابر مقررات تعیین شده این تکلیف را به جای آورده و برای اشتغال یا حضور در فعالیت های اجتماعی وضعیت خود را در قبال این فریضه مشخص کند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: در سال های اخیر طرح تشدید برخورد با مشمولان غایب و اعمال محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی طبق ماده 58 و 63 قانون خدمت وظیفه عمومی در دستور کار قرار گرفت و لذا با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح ، ستاد فراخوان و تعیین تکلیف مشمولان غایب در سازمان وظیفه عمومی ناجا تشکیل شده است.
 
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطر نشان کرد: هدف این ستاد شناسایی مشمولان غایب، ایجاد محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی برای مشمولان غایب، الزام دستگاه های دولتی به اجرای قانون،برخورد قانونی با دستگاه های غیر دولتی و خصوصی در مورد به کارگیری مشمولین غایب است.
 
وی تاکید کرد: براساس ماده 10 قانون خدمت وظیفه عمومی ، افراد ذکور ایرانی برای دریافت تسهیلات و خدماتی مانند اخذ گواهینامه ، دریافت هرگونه وام از طریق بانک ها ، کاندید شدن جهت انتخابات ، دریافت اصل گواهینامه یایان تحصیلات ، صدور پروانه کسب ، اجازه اشتغال در شرکت های تعاونی ، دریافت مستمری ، استخدام به هر صورت و شکلی نیازمند مدارک دال بر رسیدگی به وضعیت خدمتی خود از سازمان وظیفه عمومی ناجا بوده و افراد فاقد مدارک مربوط از این تسهیلات محروم می شوند.
 
سرهنگ علیدوست گفت: ستاد این طرح ضمن هماهنگی با سایر پلیس های تخصصی و وزارت خانه ها و دستگاه های مربوط و با توجه به ماموریت ها و ظرفیت های آنان در اجرای این قانون تلاش ویژه دارد.


۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن