تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815989769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرش قرمز شهر جدید بهارستان برای سرمایه گذاران پهن است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرش قرمز شهر جدید بهارستان برای سرمایه گذاران پهن است
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: ما برای حضور سرمایه گذاران در این شهر، فرش قرمز پهن می کنیم.


محمدرضا احمدی در جمع خبرنگاران افزود:شرکت عمران شهر جدید، یک بنگاه اقتصادی است و منافع کار بصورت غیرمستقیم به خود او برمی گردد، لذا ما دست کسانی را که تمایل به سرمایه گذاری در این شهر دارند، می فشاریم.
وی اضافه کرد: تاکنون 80 میلیارد تومان هزینه پروژه سرمایه گذاری مشارکتی در این شهر انجام شده است.
وی همچنین گفت: در استان اصفهان، شهر جدید بهارستان تنها شهری است که برای سرریز جمعیت کلانشهر اصفهان برنامه ریزی شده است.
احمدی اضافه کرد: در آینده نزدیک با بهره برداری از طرح مترو، تحول اقتصادی بزرگی در پیوند با اراضی این شهر اتفاق خواهد افتاد.
وی گفت: پروژه مترو صفه به بهارستان بطول 14 کیلومتر در حال انجام است که قطعه اول آن با صرف22 و نیم میلیارد تومان 38درصد و قطعه دوم با 35 میلیارد تومان 69 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
احمدی گفت: پروژه مترو که از سال 91 شروع شد بین 350 تا 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با تامین آن تا سال97 سه ایستگاه راه آهن،سپاهانشهر و بهارستان به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با تاکید براینکه مُدل طرح مسکن مهر بهارستان از نظر واگذاری و کیفیت احداث واحدها با تمام طرح های مهر کشور متمایز است، گفت: از نظر کیفیت با توجه به استانداردهای مسکن مهر، ما کامل ترین نوع استاندارد را در این شهر شاهد هستیم.
احمدی، تعداد واحدهای مهر این شهر را 11 هزار واحد اعلام کرد و گفت: طرح مسکن مهر بهارستان در سال 86 شروع شد و قرار بود در سال 87 تمام شود ولی تاکنون 91 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی افزود: تا اوایل مهر امسال یکهزار و 800 تا دو هزار واحد این طرح تکمیل و تحویل می شود و مابقی تا پایان سال به اتمام می رسد اما سال 96 زمان پایان طرح مسکن مهر بهارستان است.
وی یکی از مشکلات اجرای مسکن مهر در کشور را ناهماهنگی دستگاه های خدمات رسان با شرکت های عمران دانست و تصریح کرد:بروز این مشکل بدلیل مسائل مالی دستگاه های خدمت رسان بود اما در بهارستان بدلیل تعامل خوب دستگاه ها با شرکت عمران، کمترین آثار منفی در زیرسازی طرح مسکن مهر وجود داشت و این باعث شد در بهارستان مدل خوبی را در اجرای طرح مسکن مهر تجربه کنیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان،اعتبار امسال این شرکت را 140 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این اعتبار نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.
احمدی افزود: برغم این افزایش، ما کل هزینه های خود را از فروش زمین ها تامین می کنیم چون شرکت سهامی خاص هستیم باید بتوانیم فرایند درآمدزایی را نیز مهیا کنیم و از محل داخلی خود هزینه هایمان را جبران نمائیم و سال گذشته بدلیل تحقق درآمد، رتبه برتر را در کشور بدست آوردیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان گفت: این شرکت اکنون ساخت شش واحد آموزشی را تقبل کرده است و ما بجای دیگران مدرسه می سازیم، هرچند تعامل خوبی با مسوولان آموزش و پرورش داریم ولی این ارگان با دست خالی نمی تواند مدرسه بسازد و باید با برنامه ریزی تامین اعتبار کند چرا که منابع اعتباری ما نیز محدود است.
شهر جدید بهارستان در 15 کیلومتری جنوب اصفهان و در محور شرقی جاده اصفهان – شیراز قرار دارد.
این شهر از طرفی در دامنه کوه های"لاشتر" و در رشته کوه کم ارتفاع و زیبائی به نام "میانکوه" و از طرف دیگر به دشت سرسبز زاینده رود با موقعیت جغرافیائی مناسب و جاذبه محیطی مطلوب قرار گرفته است.
طبیعت زیبا، شیب ملایم زمین و نزدیکی به اصفهان سبب شده است این شهر از شهرهای مشابه خود جلوتر و اراضی آن از نظر توسعه از امکانات مطلوبی برخوردار باشد.
در این شهر، طرح منطقه ای بلندمدتی در وسعت سه هزار هکتار برای احداث 62 هزار واحد مسکونی و اسکان 320 هزار نفر پیش بینی شده در حالی که امکان افزایش جمعیت تا پانصد هزار نفر در آن نیز متصور است.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن