تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آماده جذب 15هزارمیلیارد ریال سرمایه گذاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آماده جذب 15هزارمیلیارد ریال سرمایه گذاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از آمادگی و ظرفیت این منطقه برای جذب 15 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خبر داد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۴ مرداد ساعت 13:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از پایگاه خبری مناطق آزاد؛ «عبدالله آورا» افزود: بیشتر سرمایه گذاری های صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در زمینه صنایع شیمیایی، زون های سلولزی، نفتی و مواد غذایی بوده است.
آورا گفت: البته در بخش صنایع فلزی و سایر بخش صنعتی نیز مشکلی برای جلب سرمایه گذاران نداریم.
وی با اشاره به تعداد سرمایه گذاران خارجی برای حضور در این منطقه ویژه گفت: تاکنون مراجعه های بسیاری داشتیم اما قراردادی منعقد نشده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در خصوص شرکت های فعال این منطقه گفت: 42 شرکت بخش خصوصی از واحدهای مختلف تولید ورق های پلی کربنات، کود شیمیایی، فرآوری آبزیان، صنایع فلزی، سنگهای مصنوعی، صنایع چاپ و بسته بندی و غیره در این منطقه فعال هستند.
آورا ادامه داد: برخی از واحدها به خاطر رکود، با ظرفیت پایین کار می کنند که با ساز و کارهای پیش بینی شده از سوی دولت، به ظرفیت اصلی خود باز خواهند گشت.
وی افزود: برخی واحدهای غیرفعال نیز به دنبال نقدینگی هستند که برای حل مشکلات نقدینگی آنها با بانک ها مذاکره شده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در ادامه از راه اندازی یک واحد فرآوری میگو، واحد سدیم با سرمایه گذاری مشترک ایرانی هندی و یک واحد فرآوری آبزیان تا پایان سال در این منطقه خبر داد.
وی با اشاره به فعالیت حدود یکهزار نفر در این منطقه ویژه اقتصادی گفت: این شمار نیروی شاغل در نوسان است و در برخی واحدها افراد به صورت فصلی کار می کنند.
این مقام مسوول پیش بینی کرد تا پایان سال جاری با راه اندازی واحدهای جدید 300 نفر دیگر در منطقه مشغول به کار شوند.
وی استفاده از زمین های راکد را در اولویت نخست برنامه های این منطقه عنوان کرد و افزود: حدود 120 مورد پرونده واگذاری زمین داریم که برای واگذاری زمین به سرمایه گذاران 50 درصد نقد و بقیه به صورت اقساط است و با شرط اینکه سرمایه گذاری آنها به تولید منجر شود، سند شش دانگ زمین برای آنان صادر خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن