تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین درخشش ایرانی ها در المپیک


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اولین درخشش ایرانی ها در المپیک
تصمیم خوب تیم داوری ایران در بازی آلمان در برابر مکزیک در چارچوب رقابت های فوتبال ریو 2016، اولین درخشش یک ایرانی را در خلال مسابقات المپیک ریو رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان دیدار آلمان مقابل مکزیک، محمد رضا منصوری، کمک داور دوم این مسابقه با تصمیمی صحیح و تشخیصی میلیمتری، روند مسابقه را متوقف نکرد و باعث شد تا آلمان به گل برسد.   قضاوت این دیدار از روز اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال را علی رضا فغانی، رضا سخندان و محمد رضا منصوری را بر عهده داشتند.   این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید تا ژرمن ها در اولین گام، متوقف شوند.   علی خسروی، پیشکسوت داوری کشور با انتشار عکس این تصمیم صحیح، ضمن تبریک به تمام داوران ایرانی، به تمجید از تیم داوری کشورمان پرداخته است و آن را شاهکار محمد رضا منصوری لقب داده است.      



10:23  1395/05/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن