تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804902560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل مادر ٧٥ ساله در آپارتمانش


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پسرجواني بعد از دو روز بي‌خبري از مادرش وقتي به خانه رفت با جسد بي‌جان مادرش جلوي در مواجه شد. حادثه در ساعت ٦ بعدازظهر روز سه‌شنبه دوازدهم مردادماه اتفاق افتاد.

به گزارش اعتماد، پيرزن ٧٣ ساله به تنهايي در خانه‌اش در خيابان باباطاهر زندگي مي‌كرد و پسرش (علي) هرازگاهي با او تماس مي‌گرفت و براي سر زدن به او به خانه‌اش مي‌رفت. آن روز هم علي طبق معمول با مادرش تماس گرفت تا با او صحبت كند يا براي ديدن او به خانه‌اش برود. اما مادر جواب تلفنش را نمي‌داد كه نمي‌داد. دو روز تمام علي با مادرش تماس گرفت و مادر جواب تلفنش را نداد. تا اينكه بعدازظهر روز سه‌شنبه بعد از دو روز بي‌خبري تصميم گرفت به خانه مادرش برود و به او سر بزند. آپارتمان مادر در طبقه اول يك آپارتمان پنج طبقه در خيابان باباطاهر، خيابان دماوند بود. علي همين كه خواست وارد خانه شود و كليد در را توي قفل چرخاند با صحنه عجيبي روبه رو شد.

مادرش را ديد كه با دست و پاي بسته روي زمين افتاده و به قتل رسيده. قاتل يا قاتلان دست و پاي مادر را با يك روسري بسته بودند و دهانش را با روسري ديگري. پسر جوان از خانه بيرون رفت و ماجراي كشته شدن مادر ٧٣ ساله‌اش را به ماموران كلانتري ١٢٨ تهران نو اعلام كرد.

ماموران بعد از حضور در خانه پيرزن و ديدن صحنه جسدش موضوع را به بازپرس ويژه قتل اطلاع دادند. به اين ترتيب تيمي از ماموران اداره دهم پليس آگاهي تهران به همراه محسن مديرروستا از شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران در صحنه جرم حاضر شدند.

بررسي‌هاي ابتدايي نشان از آن داشت كه زن تنها با روسري خفه شده است و به هم ريختگي خانه فرضيه قتل براي سرقت را در دستور كارماموران قرار داد.

 پسر خانواده كه هنوز باور نداشت مادرش به قتل رسيده به ماموران گفت: «مادرم به تنهايي زندگي مي‌كند و معمولا تلفني با هم در تماس هستيم تا اينكه دو روز پيش با مادرم تماس گرفتم اما جواب نداد و پس از دو روز هر چه به خانه مادرم زنگ زدم بي‌فايده بود تا اينكه از روي نگراني پاي در خانه مادرم گذاشته و با جسد وي روبه‌رو شدم.»

كارشناسان پزشكي قانوني در محل پي بردند كه دو روز از مرگ اين مادر پير مي‌گذرد و جسد زن پير به دستور بازپرس پرونده به پزشكي قانوني منتقل شد. در ادامه ماموران پي بردند كه در اين مدت هيچ صداي درگيري از خانه مادر پير به گوش نرسيده است.

ماموران با بررسي دقيق خانه پيرزن با پنج ميليون تومان پول نقد و دفترچه‌هاي سپرده مالي بلندمدت در كشوي كمد مواجه شدند كه نشان مي‌داد مقتول ٣٠٠ ميليون تومان پول در آن داشته است.

به اين ترتيب بازپرس پرونده محسن مدير روستا از شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران دستور داد تا تيمي از ماموران اداره ١٠ پليس آگاهي تهران براي رديابي عامل جنايت و افشاي راز به قتل رسيدن مادر پير وارد عمل شوند.



۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن