تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801287906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش مردم در بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نقش مردم در بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اظهار داشت: برنامه ریزی ها در هفته دفاع مقدس باید به گونه ای باشد که نقش مردم در بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد و رنج و مقاومت مردم خوزستان به خوبی منعکس شوند.
 فتح اله خبیردر جلسه ستاد استانی برگزاری هفته دفاع مقدس گفت:‌ کمیته های تخصصی برگزاری هفته دفاع مقدس باید امسال متعهدانه تر و با مسئولیت پذیری بیشتری کار خود را انجام دهند.
وی افزود: همچنین کمیته های مردمی بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز باید فعال شود و به نحوی فعالیت کنند که نقش مردم در برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس مشخص شود.
خبیر با بیان اینکه مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس نباید صرفاً دولتی و توسط عوامل دولت باشد، بیان کرد: کمیته ویژه ای با حضور مردم باید تشکیل شود و در قالب این کمیته رنجی که در طول جنگ بر مردم  استان گذشته است را به نحو مطلوب و زیبا نمایش داد.
وی با بیان اینکه امسال بودجه کمتری برای برگزاری برنامه ها در اختیار داریم، افزود: نه تنها استان خوزستان بلکه کل کشور از لحاظ منابع مالی با مشکل جدی روبه ‌رو است و براین اساس باید صرفه جویی لازم در اجرای برنامه ها صورت گیرد.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تاکید کرد: انتظار می ‌رود مسئولان و دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی حساب شده در اختصاص منابع صرفه جویی کنند و هزینه ها به جز در ضرورت ها صرف نشود.
وی با اشاره به اینکه امسال کنگره تبیین نقش زنان در دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس در استان خوزستان برگزار می شود، تصریح کرد: این کنگره  که با هدف  تبیین رشادت ‌ها و حماسه‌ های زنان در دوران دفاع مقدس برپا می شود باید با همکاری تمام دستگاه های اجرایی به نحو مطلوب به سرانجام برسد.
خبیر در بخش دیگر سخنان خود به جایگاه استان خوزستان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: خوزستان یک استان ویژه در دفاع مقدس است و مردم خوزستان بارزترین نقش را در جریان دفاع مقدس ایفا کرده اند.
وی با تاکید براینکه مردم استان عملیات دفاع مقدس را در تمام زوایای زندگی خود لمس کرده اند، اذعان داشت:  تمام مردم مناطق مرزی از سردشت آذربایجان شرقی تا جنوبی ترین نقطه کشور در استان  به طور ملموس جنگ تحمیلی را درک کرده اند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: به طور یقین مردم شهرهایی چون سوسنگرد، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، اندیمشک، دزفول و شوش که در زمان جنگ تحمیلی خانه و کاشانه و زندگی خود را از دست داده و مقاومت را از نزدیک لمس کرده اند با دیگر شهرهای استان و کشور متفاوت هستند.
وی تاکید کرد: براین اساس برنامه ریزی ها در هفته دفاع مقدس باید به گونه ای باشد که نقش مردم در بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد و رنج و مقاومت مردم خوزستان به خوبی منعکس شوند.
خبیر با اشاره به اینکه‌ نخستین شکست دشمن بعثی در 9 مهرماه توسط نیروهای مردمی در حمیدیه اتفاق افتاد، خاطر نشان کرد: به این ترتیب باید مراسم ویژه و در خور نام این عملیات همچنین عملیات 5 مهر سالروز شکست حصر آبادان برگزار و از ظرفیت های مردم در آن ها استفاده شود.
وی تصریح کرد:  در تمام شهرستان ‌ها باید ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس تشکیل و در جلسات ستاد استانی برگزاری هفته دفاع مقدس نیز همه مدیران کل به منظور ارائه گزارش کار حضور داشته باشند.
وی با اشاره به کمبود منابع مالی در برگزاری مراسمات اذعان داشت: از شرکت های اقتصادی بزرگ استان همچون شرکت مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی حفاری، سازمان آب و برق، فولاد و توسعه نیشکر انتظار داریم در رفع مشکلات استان و برگزاری مراسم و یادواره‌ ها مشارکت و همکاری کنند.




تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن