تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812533522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه با اعتیاد خرد، همت جمعی می‌طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مبارزه با اعتیاد خرد، همت جمعی می‌طلبد
مبارزه با اعتیاد خرد، همت جمعی می‌طلبد نماینده مردم کرمان با تأکید بر اینکه مبارزه با اعتیاد خرد، همت جمعی می‌طلبد، گفت: معالجه روانشناختی معتادان و ایجاد اشتغال برای معتادان بهبودیافته از اقدامات ضروری برای مبارزه با اعتیاداست.


به گزارش فرهنگ نیوز، در ارتباط با رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر باید بر روی موضوع مصرف کننده مواد مخدر متمرکز شویم و آن را به سمت پیشگیری هدایت کنیم چرا که اگر مصرف‌کننده مواد مخدر نباشد، قاچاقچی نیز بازاری نخواهد داشت و از این طریق مبارزه جامع‌تری علیه اعتیاد انجام داده‌ایم.

وی ضمن انتقاد از این موضوع که در بحث جلوگیری از ترانزیت مواد به خارج از ایران دایه مهربان‌تر از مادر شده‌ایم، افزود: این مسأله سبب رسوب مواد در داخل کشور و آلوده کردن شهرهای ایران شده است بنابراین برای مبارزه با مواد مخدر در این راستا نیز باید توجه داشته باشیم و برنامه ریزی‌های موثری را انجام دهیم.

نماینده مردم کرمان گفت: جلوگیری از ورود مواد به کشور و تشکیل کمپ‌های ترک اعتیاد و معالجه بیماران دو راهکار اساسی مقابله با اعتیاد است و پس از آن بهتر بوده که به موضوع روانشناختی و اشتغال به کار معتادان بهبود یافته توجه داشته باشیم لذا با اجرای برنامه‌ها بر این اصول ان شاء الله شاهد مبارزه جدی با اعتیاد خواهیم بود.

نیکزادی با اشاره به اینکه اعتیاد ریشه همه مصیبت‌ها و ناهنجاری‌ها به شمار می‌رود، عنوان داشت: باید راهکارهای علمی برای مقابله با اعتیاد را پیدا کرده و اجرایی کنیم. اینکه فقط بگوییم معتاد بیمار است و هیچ اقدام موثری انجام ندهیم برای خشکاندن ریشه‌های اعتیاد کفایت نمی‌کند.

وی با ضرورت توجه به معالجه روانشناختی معتادان و ایجاد اشتغال برای معتادان بهبودیافته، گفت: مبارزه با اعتیاد خرد و همت جمعی می‌طلبد و رویکردی که وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبازه با مواد مخدر مبنی بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر مطرح کرده است در صورت توجه جدی به آن می‌تواند با موفقیت‌های زیادی در عرصه کاهش اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

نماینده مجلس دهم تصریح کرد: توزیع شربت متادون و ارائه قرص‌های مرفین دار در داروخانه‌ها زحمات مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را هدر می‌دهد و این موضوع باید با کنترل و نظارت بیشتر و جدی‌تر انجام گیرد.همه برنامه‌ها باید به صورت علمی و جامع عملیاتی شود تا بتوان به مقابله جدی با اعتیاد بپاخواست.

نیکزادی ریشه اعتیاد را در بیکاری و نبود اوقات فراغت مناسب برشمرد و خاطرنشان کرد: بهترین ابراز استکبار جهانی امروزه مواد مخدر و روانگردان‌ها است و باید نسبت به این مسئله هشیار بود و آگاهی خانواده‌ها و جامعه را در مورد عوارض این مواد ارتقاء داد.

وی با اشاره به اینکه قبلا مواد مخدر و تریاک از افغانستان به ایران قاچاق می‌شد، گفت: متأسفانه این خطر امروزه سایر مرزها همچون مرزهای غربی را درگیر کرده و خطر بزرگی برای ایران به شمار می‌رود لذا باید با اقدامات کارآمد و به موقع مانع از ورود همه جانبه مواد مخدر به کشور شد و همزمان نسبت به پیشگیری از اعتیاد غافل نمانند.
 

منبع: مهر


95/5/13 - 07:21 - 2016-8-3 07:21:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن