تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821237431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور/ بزرگترین اثر برجام چه بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آغاز گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور/ بزرگترین اثر برجام چه بود؟
گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور کشورمان با مردم آغاز شد. رئیس جمهور ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد دولت مهمترین مسائل مربوط به حوزه های روابط خارجی، منطقه ای و سایر مسائل اقتصادی و اجتماعی را با مردم مطرح می کند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام حسن روحانی در این برنامه تلویزیونی که از شبکه اول سیما،‌شبکه خبر و رادیو سراسری به طور زنده پخش می شود، مهمترین مسائل روز کشور در حوز ه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، منطقه ای و بین المللی را تشریح می کند.


به گزارش آفتاب‌نیوز، رئیس جمهور همچنین ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد دولت مهمترین مسائل مربوط به حوزه های روابط خارجی، منطقه ای و سایر مسائل اقتصادی و اجتماعی را با مردم مطرح می کند.


گزیده اظهارات رئیس‌جمهور:


-از لحاظ امنیتی دولت این افتخار را دارد در طول این سه سال با همه توان در کنار نیروهای مسلح یک ثبات بی‌نظیر را ایجاد کردیم.


-از اینکه باید در مقاطع کوتاه تری من در محضر مردم و حضور ملت بزرگ ایران گزارش کار رو بدم و یک مقدار این دفعه فاصله طولانی شده جای تاسف است و در فواصل بعدی باید این رو جبران کنیم.


-امروز بسیار امیدوارتر از آغاز سال ۹۵ هستم؛ بسیار امیدوام که به هدف رشد 5 درصدی امسال دست پیدا کنیم.



آغاز گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور/روحانی: قبل از برجام ممکن بود کشور دچار جنگ شود



-صادرات ما بیشتر از سال گذشته بوده و صادرات بر واردات پیشی گرفته است، در یک سال گذشته قاچاق کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.


-دولت به جد در مبارزه با قاچاق راهش را ادامه می‌دهد، رهبری هم همیشه توصیه اکید می‌کند به مبارزه با قاچاق. البته همه‌ی دستگاه‌ها و نیروهای مسلح باید به ما کمک کنند.


-ما وقتی در برابر طرف خارجی قرار می‌گیریم باید یک جوری حرف بزنیم و کاستی‌ها و کم‌کاری‌های آنها را به رخ بکشیم و وقتی با مردم حرف می‌زنیم این طرف قضیه را هم بگوییم. 5+1 کوتاهی‌هایی در اجرای برجام دارد.



-بزرگترین اثر برجام این بود که سایه شوم تهدید از سر مردم رفع شد. توفیق ما در برجام نتیجه لطف طرف مقابل نبود بلکه حاصل ایستادگی ملت و رهبری رهبر معظم انقلاب بود.





آغاز گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور/روحانی: قبل از برجام ممکن بود کشور دچار جنگ شود


این خبر تکمیل می شود....




۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن