تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش خبرنگاران در وحدت جامعه حائز اهمیت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: امام جمعه شهرستان بهشهر : نقش خبرنگاران در وحدت جامعه حائز اهمیت است ایلنا: امام جمعه شهرستان بهشهر گفت :خبرنگار باید براساس شجاعت و صداقت به بیان مسائل و حقایق مهم جامعه بپردازد.
نقش خبرنگاران در وحدت جامعه حائز اهمیت است

به گزارش خبرنگار ایلنا ، امام جمعه شهرستان بهشهر  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش خبرنگاران در توسعه شهرستان اظهار کرد: خبرنگار می تواند با زبان قلم و به تصویرکشیدن مشکلات هر روستا و شهر، دغدغه ها و مطالبات مردم را به مسئولان متذکر شود اما اختلاف افکنی و تنش زایی میان مسئولان منصفانه نیست  و دردی از مشکلات مردم  دوا نمی کند.
حجت الاسلام والمسلمین سید عربعلی جباری  با بیان اینکه موفقیت هر فردی از ذات خدای سبحان است افزود: موضوع خودشناسی و خودسازی بسیار حائز اهمیت است و هرکس که شخصیت ، عظمت خودش را بشناسد همه جهان را شناخته است.
وی ادامه داد: خبرنگار باید براساس شجاعت و صداقت به بیان مسائل و حقایق مهم جامعه بپردازد و زبان گویای مردمی شوند که قادر به بیان مشکلات و دفاع از حقوق خودشان نیستند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر به خبرنگاران توصیه کرد: هیچ گاه در نوشته هایتان دروغ ننویسید ، صادق باشید و با صداقت در قلم ، فکر و اندیشه  در حوزه خبر و فرهنگ فعالیت کنید.
حجت الاسلام و المسلمین سید عربعلی جباری با بیان اینکه قلم به عنوان امانت  در اختیار شما قرار دارد خاطر نشان کرد: شما می توانید براساس توانمندی ، بررسی اوضاع خبری و براساس اصول اخلاقی از این امانت الهی پاسداری کنید.
وی بر برتری مداد علما برخون شهدا اشاره کرد و ادامه داد: مداد علما پرورش دهنده شهدا و جهادگران عرصه دین و نظام بوده است.
امام جمعه شهرستان بهشهر بر آمیختگی بعد هنر در خبر برای جذب مردم تأکید کرد و افزود: در حال حاضر مدیریت شهرستان مدیریت بسته ای نیست و هدف ما دوری از اختلاف و افزایش وحدت ، همدلی و همزبانی میان مسئولان ومردم است.
حجت الاسلام والمسلمین جباری پای بندی به عمل ، کار و مدیریت جهادی را لازمه توسعه شهر دانست و گفت: مردم شهرستان بهشهر در انقلاب ، شهادت ، اطاعت پذیری ، حضور در مراسم مذهبی و نماز جمعه نقش بسیار مهمی داشتند اما آنگونه که شایسته بود حق مردم ادا نشد.
وی با اشاره به آمار بالای بیکاری  شهرستان بهشهر در مازندران ادامه داد: خبرنگاران بایستی تمام کارخانه های شهرستان را بررسی کنند و به بیان مشکلات کارفرمایان  و کارگران بپردازند.
امام جمعه شهرستان بهشهر در ادامه به توطئه های استکبار در منطقه اشاره کرد و افزود: امریکا همواره به دنبال تسلط بر همه منابع فکری ، اقتصادی و سیاسی امت اسلامی است و برای حذف رهبران شیعی تلاش می کند.
حجت السلام و المسلمین جباری با تأکید بر نقش خبرنگاران در دفاع از ارمان های انقلاب ، نظام و رهبری خاطر نشان کرد: امریکا در رأس فتنه قرار دارد و لحظه به لحظه علیه ایران توطئه و سنگ اندازی می کند.






 

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ ۱۱:۵۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن