تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812878232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهاب حسینی بعد از «لابی» به «فصل سرد» می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شهاب حسینی بعد از «لابی» به «فصل سرد» می‌رود
تهیه کننده مطرح سینما از احتمال حضور شهاب حسینی در فیلمی به کارگردانی امیرحسین ترابی خبر داد.


جهانگیر کوثری، تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انتخاب بازیگر و عوامل فیلم سینمایی «فصل سرد» گفت: امیرحسین ترابی کارگردان این اثر صحبت هایی با شهاب حسینی انجام داده که در این راستا منتظریم بازی این بازیگر در فیلم «لابی» به پایان برسد تا پس از مذاکرات با او و رسیدن به توافق و بستن قرارداد، همکاری ما در «فصل سرد» آغاز شود.


وی افزود: با فرشاد محمدی به عنوان فیلمبردار قرارداد بستیم که پس از به پایان رسیدن فیلمبرداری «قاتل اهلی» به گروه «فصل سرد» می پیوندد.


گفتنی است، «فصل سرد» به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری و نویسندگی و کارگردانی امیر حسین ساخته می شود و اولین تجربه بلند سینمایی این کارگردان خواهد بود.


شایان ذکر است جهانگیر کوثری فیلم سینمایی«پل خواب» را به کارگردانی اکتای براهنی در نوبت اکران دارد و همچنین تهیه کنندگی «فراری» به کارگردانی علیرضا داودنژاد را انجام داده است. 















۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن