تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود Lynda Xcode 7 Essential Training - آموزش ایکس کد 7


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دانلود:
دانلود Lynda Xcode 7 Essential Training - آموزش ایکس کد 7

اکس‌کد (Xcode) نام محیط توسعه مجتمعی است که ابزاری را برای توسعه نرم‌افزار فراهم می‌آورد که توسط شرکت اپل برای توسعه برنامه برای سیستم عامل مک اواس ده توسعه می‌باد. برنامهٔ اصلی مجموعه‌ایی از ابزارها به صورت محیط توسعه مجتمع (متم) که با نام اکس‌کد شناخته می‌شود. جعبه ابزار اکس‌کد شامل اسناد توسعهٔ اپل، سازندهٔ سازنده فاصل و ابزاری برای ساخت رابط کاربری گرافیکی است. ابزار اکس‌کد شامل ابزاری تغییر یافته از مجموعه کامپایلر گنو نیز هست، که از نگارش ۳٫۱ به بعد در آن قرار گرفته است که کامپایلر llvm-gcc اپل نام گرفته است که براساس LLVM است. اکس‌کد از زبانهای برنامه‌نویسی زبان‌های برنامه‌نویسی متعددی مانند سی/سی++، آبجکتیو-سی، آبجکتیو-سی++، جاوا، اپل اسکریپت، پایتون و روبی برای نوشتن و کامپایل پشتیبانی می‌نماید. این پشتیبانی تنها محدود به رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار اعم از کوکائو و کربن نیست. گروههای ثالت ابزاری را برا پشتیابنی از گنو پاسکال پاسکال آزاد، ایدا، سی‌شارپ، پرل و زبان برنامه‌نویسی دی. ابزار اکس‌کد در دیباگر گنو نیز استفاده می‌شود.
در دوره آموزشی Lynda Xcode 7 Essential Training با اصول و نحوه برنامه نویسی در Xcode برای OS X, iOS, watchOS, و tvOS apps آشنا می شوید.
سرفصل های دوره آموزشی Lynda Xcode 7 Essential Training:
1. شروع
2. ویرایش کد
3. کنترل نسخه
4. مبانی سازنده رابط
5. روند کار
6. کامپایل
7. اشکال زدایی
8. محیط کاری
9. ابزارهای تجزیه و تحلیل استاتیک
10. شبیه ساز iOS
11. انتشار نرم افزار



Lynda Xcode 7 Essential Training Screenshot 1

Lynda Xcode 7 Essential Training Screenshot 2

Lynda Xcode 7 Essential Training Screenshot 3

Lynda Xcode 7 Essential Training Screenshot 4

Explore the major features of Xcode, the integrated development environment for developers of OS X, iOS, watchOS, and tvOS apps. This IDE has been popular since the first release, but more and more developers are discovering how Xcode makes for an easier and more efficient development workflow. And, with Xcode 7, it now supports Swift 2. 0. This Xcode tutorial helps new iOS and OS X developers install Xcode and start writing and editing code. Author Todd Perkins also reviews the version control and storyboard features, as well as the basics of Interface Builder, Xcode"s intuitive UI design tool. Plus, learn how to compile and debug apps, test apps in the iOS Simulator, and send your app to Apple to be published in one of its app stores.
Table of Contents:
1. Getting Started
2. Editing Code
3. Version Control
4. Interface Builder Basics
5. Storyboards
6. Compiling
7. Debugging
8. Workspaces
9. Static Analysis Tools
10. The iOS Simulator
11. Publishing Apps
More info (open/close)

مشخصات شرکت سازنده: لیندا / Lynda
زبان آموزش: English
مدرس: Todd Perkins
سطح آموزشی: Beginner
زمان آموزش: 2h 46m
حجم فایل: 364 مگابایت
تاریخ انتشار: 02:27 - 95/2/28
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:



لینک های دانلود

دانلود - 364 مگابایت
راهنمای دانلود اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet نصب کنید.برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و ... مشاهده کردید تمام بخش ها می بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.فیلم راهنمای دانلود و رفع عیب فایل های دانلود شده را در این صفحه ببینید.
رمز فایل www.p30download.com

لینک را کپی کنید


رمز فایل www.p30download.com





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دانلود]
[مشاهده در: www.p30download.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن