تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814751811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به هیچ عنوان در فقه بن بست نداریم/ مشهد ظرفیت مرجعیت علمی را در جهان اسلام دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: به هیچ عنوان در فقه بن بست نداریم/ مشهد ظرفیت مرجعیت علمی را در جهان اسلام دارد
تولیت آستان قدس رضوی امشب در برنامه نگاه یک به تشریح عملکرد آستان قدس رضوی پرداخت.

به هیچ عنوان در فقه بن بست نداریم/ مشهد ظرفیت مرجعیت علمی را در جهان اسلام دارد
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی امشب 9 مرداد در برنامه نگاه یک به بررسی عملکرد   آستان قدس رضوي پرداخت. 


حجت الاسلام رئیسی در ابتدا در پاسخ به سوال مجری برنامه  پیرامون فقه اسلامی گفت: امام خمینی ( ره) پرچم حاکمیت فقه را برداشتند و از سوی دیگر باید اذعان داشت که حوزه های علمیه در طول تاريخ اسلام همیشه به رسالت خود عمل کرده اند.


 به هیچ عنوان در فقه غنيمان بن بست نداریم


وی با اشاره به اینکه؛ فقها بر طبق مبانی اسلامی خود همیشه پاسخگوی سؤالات مردم هستند بیان کرد: باید اذعان داشت که به هيچ عنوان در فقه غنيمان بن بست نداریم.


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اينکه؛ حوزه ها مسئولیت پاسخ گویی سؤالات را براساس نظریه اسلام " قرآن و سنت دارند افزود: تحول عظیمی در حوزه ها ایجاد شده تا بتوانند پاسخگوی سوالات جامعه باشند.


 مشهد ظرفیت مرجعیت علمی را در جهان اسلام دارد


وی با تاکید بر اينکه؛ مشهد ظرفیت مرجعیت علمی را در جهان اسلام دارد عنوان کرد: ما به دنبال تحقق این مهم هستيم لذا باید نگاه و حرکت ویژه ای در این راستا صورت گیرد.


وی با اشاره به اینکه؛ هر ساله ما بین 27 الی 30 میلیون زائر به مشهد مقدس می آیند اظهار داشت: زيارت یکی از راه های مصون سازی جامعه در مقابل تهدیدات است. حجت الاسلام رئیسی با اشاره بر لزوم توجه به محرومان و محرومیت زدایی گفت: یکی از رموز جاودانگی انسان وقف است که می تواند صد ها سال اثرات خود را باقی  بگذارد.


خبر در حال تکمیل است...






۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن