تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819069754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چین به اتباع خود برای سفر به برزیل هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:

در آستانه برگزاری بازیهای المپیک 2016 برزیل و نزدیک به یک هفته به شروع این رویداد بزرگ ورزشی، چین به اتباع خود برای سفر به این کشور هشدار امنیتی صادر کرد.

به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه چین روز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اتباع این کشور در طول مدت برگزاری این بازیها در ریو باید از خود و اموالشان به شدت مراقبت کنند.
 

این هشدار پس از آن صادر می شود که طی یک ماه اخیر موجی از دزدی و سرقت مسلحانه برزیل را فرا گرفته و دولت پکن نگران است که اتباع این کشور در جریان رقابتهای یاد شده، دچار مشکل شوند.
 

در همین ارتباط گزارش شده که چهار مسئول آژانس ضد دوپینگ چین هفته گذشته هدف سرقت مسلحانه قرار گرفته اند و این موضوع بیش از پیش مسئولان و دست اندرکاران این کشور را نگران کرده است.
 

در حال حاضر به غیر از چین؛ کشورهای استرالیا و ژاپن نیز به صدور هشدارهای امنیتی برای اتباع خود مبادرت کرده اند.
 

دولت چین همچنین از اتباع و توریست های این کشور خواسته است که در مدت حضور در برزیل، اشیاء و وسایل قیمتی خود را در هتل نگهداری کرده و از موبایل در خیابانها استفاده نکنند.
همچنین در این بیانیه تاکید شده که از درگیری با سارقان پرهیز شود و در صورت بروز هر حادثه ای با پلیس کشور میزبان تماس گرفته شود.
 

«لیو یو چن» سفیر سابق چین در کشورهای کوبا و شیلی نیز به چینی هایی که قصد سفر به برزیل را دارند، خواست ضمن رعایت اقدامات احتیاطی شماره سفارتخانه و کنسولگریهای کشورشان را به همراه داشته باشند.
 

در تازه ترین اتفاقات صورت گرفته در ارتباط با انجام سرقت در برزیل مربوط به تلاش فردی است که یک هفته پیش سعی داشت مشعل المپیک را در سائوپائولو به سرقت ببرد. این فرد در نهایت پس از درگیری با پلیس دستگیر شد.
 

این در حالیست که دولت برزیل نیز اخیرا از دستگیری گروهی مسلح خبر داده که قصد داشتند در حین برگزاری مسابقات المپیک دست به فعالیت های خرابکارانه بزنند.
 

چین برای حضور در بازیهای المپیک ریو که از 5 تا 21 آگوست 2016 (از 15 الی 31 مرداد ماه) برگزار می شود، 416 ورزشکار را به این بازی ها اعزام می کند که در 210 ماده از 26 رشته اصلی با حریفان رقابت خواهند کرد.
 

بر اساس اعلام کمیته بین المللی المپیک (IOC) در اجتماع بزرگ ورزشی در ریو بیش از 10 هزار ورزشکار از 205 کشور حضور دارند.



۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن