تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819719829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار کره جنوبی به اتباع خود در ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: کره جنوبی از شهروندان خود خواست به ترکیه نروند.

به گزارش تراز ،درپی کودتای نظامی در ترکیه، وزارت امور خارجه کره جنوبی  به شهروندان این کشور توصیه کرد: سفرهای برنامه ریزی شده خود را به ترکیه لغو کنند.

وزارت امور خارجه کره جنوبی از آندسته از شهروندان خود که در شرایط کنونی در ترکیه به سر می برند، خواست خاک این کشور را ترک کنند.وزارت امور خارجه کره جنوبی با صدور این هشدار مسافرتی، اعلام کرد: در حال بررسی اعزام گروهی از مقامات این کشور به ترکیه برای کمک به شهروندان کره جنوبی در ترکیه و کسب اطمینان از امنیت آندسته از گردشگرانی است که قادر به ترک فرودگاه استانبول نشده اند.

وزارت امور خارجه کره جنوبی پیشتر اعلام کرده بود:«سئول عمیقا نگران اوضاع ناشی از اقدامات بخشی از ارتش ترکیه است و امید دارد از طریق برقراری نظم دموکراتیک و مبتنی بر قانون، اوضاع سریعا تحت کنترل قرار گیرد و ثبات به این کشور بازگردد.»



منبع: شبکه خبر







زمانبندی انتشار: 26 تير 1395 - 14:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن