تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798414451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش وزارت کار به شایعه حذف یارانه کارگران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مهمترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری را واکنش وزارت کار به خبر شایعه حذف یارانه کارگران، استخدام مربیان حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای و اعمال مشوق‌های حمایتی برای شرکتهای تعاونی به خود اختصاص داد.


به گزارش ایسنا، در هفته‌ای که گذشت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای خبر حذف یارانه کارگران را تکذیب کرد.


در این اطلاعیه وزارت کار تاکید کرده است که نه تنها برنامه‌ای برای حذف یارانه کارگران ندارد بلکه تلاش می‌کند تا با حذف یارانه افراد برخوردار، منابع لازم به سمت اجرای طرح‌های حمایتی از اقشار محروم و کم درآمد سوق یابد.


وزارت کار خبر حذف یارانه کارگران را در راستای تخریب اقدامات حمایتی دولت و با هدف تشویش اذهان عمومی دانسته و تصویب میزان دستمزد کارگران بیش از تورم و ارائه بسته‌های حمایت غذایی را از جمله اقدامات دولت یازدهم در اجرای سیاستهای رفاهی عنوان کرده است.


دستور وزیر تعاون برای استخدام ۳۵۶۹ مربی حق التدریس فنی و حرفه‌ای از دیگر خبرهای هفته جاری بود.


در نامه علی ربیعی به رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بر لزوم پیگیری امور مربوط به استخدام حق التدریس مربیان آموزش فنی و حرفه ای تاکید شده است.


به گفته رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از مجموع ۳۵۶۹ نفر حق التدریس پذیرفته شده در کشور برای حدود ۱۸۰۰ نفر تمامی مراحل استخدام انجام و احکام کارگزینی صادر و مقرر شده از مجموع ۱۷۶۹ نفر باقی مانده تعداد یکهزار نفر تا پایان شهریور ماه تامین پست شوند و مراحل استخدام خود را طی کنند.


در مورد ۷۶۹ نفر باقیمانده نیز در نیمه دوم سال جاری اقدام خواهد شد و روند استخدامی افرادی که در فرآیندهای اداری به طور کامل پذیرفته نشده‌اند مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.


این هفته مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون از اعمال مشوق‌های حمایتی برای بخش تعاون به میزان ۲۰ درصد بیشتر از سایر بخشها خبر داد.


آنطور که ناطقی گفته سازمان خصوصی‌سازی موظف شده در راستای اجرای بند (ب) ماده (۹) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی مبنی بر اعمال مشوق‌های حمایتی برای بخش تعاون به میزان ۲۰ درصد بیشتر از سایر بخش‌ها و در راستای اجرای ماده (۲۰) قانون یادشده، زمینه و شرایط واگذاری شرکت‌ها و بنگاه‌های دولتی قابل واگذاری به شرکت‌های تعاونی را بررسی کند.


از دیگر خبرهای این هفته به تمدید مهلت ثبت نام در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر اختصاص داشت.


بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به استقبال کارآفرینان برای حضور در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر، مهلت ثبت نام در این جشنواره تا ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ تمدید شد. همچنین علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به سامانه www.karafarinanebartar.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


آغاز هفته "مهارت و کارآفرینی" از دیگر رویدادهای هفته جاری بود. به مناسبت ششم مرداد ماه که روز ملی مهارت نامگذاری شده ویژه‌ برنامه‌های متعدد و همایش‌هایی با مشارکت بخشهای خصوصی و اتحادیه‌های صنفی برگزار شد که برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های معرفی خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای در این راستا بود.


در هفته‌ای که گذشت رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت کار از برگزاری پنجمین دوره آزمون مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی در روزهای ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه خبر داد و گفت: این آزمون با شرکت حدود ۳۰۰۰ نفر از متخصصان حوزه‌های مختلف علوم ایمنی کار در مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار برگزار می‌شود و متقاضیان حقیقی اخذ پروانه صلاحیت مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی در آزمونهای یازده گرایش تخصصی در زمینه ایمنی کار شرکت خواهند کرد.


۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن