تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ مجوز زیست محیطی در خصوص تایید انتقال آب را صادر نکرده ایم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هیچ مجوز زیست محیطی در خصوص تایید انتقال آب را صادر نکرده ایم
رئیس سازمان محیط زیست کشور، با بیان اینکه تاکنون هیچ مجوز زیست محیطی در خصوص تایید انتقال آب را صادر نشده، بر بهبود وضعیت رودخانه کارون با همکاری های بین بخشی تاکید کرد.
دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، شب گذشته در نشست با مدیران استانی خوزستان، با بیان اینکه تاکنون گام های مهمی برای بهبود هوای استان با بستن قراردادهای مختلف بسته شده، گفت: ارائه بنزین یورو ۴، آبگیری ۶۰ درصد تالاب هورالعظیم، شناسایی کانون های ریزگردها و... از جمله اقدامات انجام شده در این استان است.
وی بر بهبود وضعیت رودخانه کارون با همکاری های بین بخشی تاکید کرد و با بیان اینکه تاکنون هیچ مجوز زیست محیطی در خصوص تایید انتقال آب را صادر نکرده ایم، افزود: مسئولان استانی از هم اکنون باید برای بهبود وضعیت تنگی نفس مردم اهواز در اولین بارندگی اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون رئیس جمهور، با اشاره به اینکه بخش عمده آن منشا خارجی گرد و غبارها در دو کانون عراق و کانونی در عربستان است که تاثیر عمده ای در وضعیت خوزستان دارد، عنوان کرد: خوشبختانه کانون های داخلی امسال فعال نشدند و بارندگی های سال گذشته به این روند کمک کرد.
وی با بیان اینکه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید ارزیابی زیست محیطی شود تا مشکلاتی که طرح کشت و صنعت نیشکر بر محیط زیست استان ایجاد کرده، تکرار نشود، اضافه کرد: باید در این طرح الزامات زیست محیطی مورد توجه قرار گیرد تا این طرح در آینده دردسرساز نشود.
همچنین شب گذشته مراسم کلنگ زنی و افتتاح  نخستین کارگاه آموزشی مدرسه طبیعت خوزستان، با حمایت مالی سازمان آب و برق خوزستان، با حضور دکتر ابتکار آغاز شد و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.
این مدرسه بعد از مشهد، ساری، تنکابن، کیاشهر، بیرجند، همدان، تهران، اصفهان و کرمانشاه دهمین مدرسه طبیعت در کشور بوده و هدف از آن آموزش کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۲ سال جهت چگونگی برخورد با طبیعت و جاوگیری از تخریب آن و احترام قائل شدن به محیط زیست است.
سازمان آب و برق خوزستان در قالب تفاهم نامه ای مه با سازمان محیط زیست منعقد کرده متعهد شده تا سه سال آینده نسبت به راه اندازی مدارس طبیعت در تمام شهرستان های خوزستان اقدام کند که در این راستا بناست دومین مدرسه طبیعت با حمایت یکی از خیران در ماهشهر احداث شود.





تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن