تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820431504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی مجلس برای اصلاح موانع پیش رو تولیدات داخلی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اعلام آمادگی مجلس برای اصلاح موانع پیش رو تولیدات داخلی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم شورای اسلامی گفت: مجلس برای اصلاح فوری قوانین و آیین نامه های زائد و موانع پیش رو تولیدات داخلی اعلام آمادگی کرده است.

اعلام آمادگی مجلس برای اصلاح موانع پیش رو تولیدات داخلی
 مهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه ‍اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد : براساس آخرین گزارش های وزیر صنعت معدن و تجارت از وضعیت واحد های تولیدی کشور و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مجلس برای اصلاح قوانین، کمبودها و موانع پیش رو تولیدات داخلی اعلام آمادگی کرد و این امر در اولویت های کاری مجلس دهم شورای اسلامی قرار گرفته است . 


مقدسی در خصوص رفع مشکلات تولیدات داخلی گفت:‌ با اجرای مصوبات و قوانین مرتبط با تولیدات داخلی و لزوم انجام وظایف دولت دراین بخش ، بررسی و ارزیابی نظرهای کارشناسان و آسیب شناسان ، استفاده از نتایج مطالعات آنها و ارائه قوانین لازم در مصوبات جدید برنامه ششم  می توان مشکلات این بخش را برطرف ساخت . 


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به لزوم ارتقای قدرت رقابت تولیدات داخلی افزود :‌ ارتقای کیفیت محصولات ایرانی با قیمت مناسب ، بررسی و مطالعه طراحی های صنعتی ،‌ انجام برنامه ریزی های اساسی برای تولید محصولات با توجه به بازار تقاضای داخلی و جهانی ،‌ نوآوری و به روز رسانی صنایع داخلی ،‌ تقویت واحدهای تولیدی و دانش بنیان بستر را برای ارتقای قدرت رقابت تولیدات داخلی با کشور های دیگر را مهیا می سازد. 


وی با اشاره به اینکه در صنایع غذایی و کشاورزی بسته بندی ها باید بر اساس استانداردهای جهانی انجام شود، تاکید کرد:‌  اعتمادسازی و برند سازی و بررسی نیازهای بازار هدف  راهی برای دست یابی و در اختیار گفتن بازار جهانی صادرات است . 


مقدسی در ادامه افزود:اکنون ما در بحث مرغ با مازاد تولید مواجه ایم و باید با ارتقای استانداردها،برندسازی آن بخش صادرات را تقویت کنیم زیرا محصولات ایران نسبت به کشور های دیگر کیفیت بیشتری دارند.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم شورای اسلامی در پایان گفت:‌ به طور کلی در صادرات باید سیاست های خاصی را در بخش های مختلف صنعت مانند جلوگیری از خام فروشی صنایع معدنی ،‌ دقت در استخراج مناسب مواد معدنی،‌ ارتقای حمل و نقل، استاندارد سازی و برندسازی و ارتقای کفیت با قیمت مناسب در نظر گرفته شود .


انتهای پیام /









۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن