تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813381566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تغییر نام غول خودروسازی برقی آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: احتمال تغییر نام غول خودروسازی برقی آمریکا
شرکت سازنده خودروهای برقی تسلا موتورز آدرس اینترنتی خود را از teslamotors.com به tesla.com تغییر داد که ممکن است به تغییر نام این شرکت در راستای برنامه بزرگ مدیرعاملش اشاره داشته باشد.
به گزارش نامه نیوز، طبق اعلام سازمان آیکان، نام دامنه و آدرس اینترنتی شرکت تسلا موتورز روز دوشنبه به‌روز شد و کاربران اینترنت اکنون به صورت اتوماتیک به آدرس tesla.com هدایت می‌شوند.

به گفته منابع آگاه، تسلا حق آدرس اینترنتی tesla.com را اوایل امسال خرید و سپس انتقال آدرس ایمیلهای داخلی به نام دامنه جدید را آغاز کرد.

الون ماسک، مدیرعامل تسلا موتورز به تازگی در توییتی نوشت: ما سرگرم کار بر روی اتوپایلت و مدل ۳ هستیم و پس از آن برنامه تولید بزرگ را تکمیل خواهیم کرد.

غول فناوری اپل هم در سال ۲۰۰۷ درست پیش از اینکه آیفون را عرضه کند و وارد بازار تلفنهای هوشمند شود نام خود را از "اپل کامپیوتر" تغییر داد.

تسلا علاوه بر خودروهای برقی، باتریهای ذخیره سازی انرژی برای خانه ها و شرکتها تولید می کند. کاربرانی که آدرس اینترنتی teslaenergy.com را وارد کنند از این پس به tesla.com/energy هدایت خواهند شد.

بر اساس گزارش رویترز، الون ماسک ادغام شرکتهای تسلا و "سولار سیتی" که تامین کننده پنلهای خورشیدی است را پیشنهاد کرده است. وی بزرگترین سهامدار هر دو شرکت است.

ماسک ماه گذشته گفته بود یکپارچگی این دو شرکت، یک شرکت واحد فعال در عرضه خودرو، ذخیره سازی نیرو و تولید نیرو ایجاد خواهد کرد.

منبع: ایسنا


۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن