تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798463289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاگری جدید درباره فیش های حقوقی/ شرط ایران برای آغاز عمره/ دلایل عجیب برای نصب بیلبوردهای ضد آمریکایی/ ایستگاه بعدی تغییر استانداران/ تهدید به بیرون کردن شهردار با چماق!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. افشاگری جدید درباره فیش های حقوقی محمد هاشمی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: باید بدانیم که آیا دریافتی های غیر متعارف تنها محدود به مدیران دولتی است یا اینکه طیف وسیعتری را از مدیران نهادها و دستگاه ها دربرمی گیرد؟ از سوی دیگر باید بدانیم که دریافتی های غیر متعارف مدیران از چه زمانی شروع شده و به اصطلاح سرآغاز این رویکرد از چه زمانی بوده است؟ به عنوان نمونه دریافتی های شهردار تهران تا جایی که من شنیدم درصدی از درآمدهای شهرداری است که به عنوان سهم شهردار به وی پرداخت می شود. نمونه دیگر اماکن متبرکه مانند آستان قدس رضوی است که درصدی از درآمد موقوفات به متولی داده می شود. نمونه دیگر، روال دادن حق کشف به افراد توسط برخی نهادهای نظامی و انتظامی است. بنابراین دریافتی های هنگفت منحصر به قوه مجریه یا دولت نیست.بحث ها و پرونده هایی هم در خصوص دریافت های غیر متعارف برخی نمایندگان مجلس مطرح بوده است. همانطور که گفتم این بحث دریافتی های کلان و غیر متعارف مدیران منحصر به قوه مجریه نیست. ایران آنلاین این خبر را منتشر کرد.
مثلث ناطق، لاریجانی و باهنر پشت روحانی محمدجواد حق‌شناس تحلیلگر اصلاح‌طلب گفت: در این چند سال اخیر احمدی‌نژاد طبیعتا تمام فکر و ذکرش بازگشت مجدد به عرصه قدرت بوده و هیچ‌گاه از این اندیشه فاصله نگرفته است؛ به خصوص با توجه به حجم عظیمی از قدرت مالی که در آن 8 سال تیمشان جمع کردند. با فروپاشی طبقه متوسط که به نظر می‌رسید جز ماموریت‌های اصلی احمدی‌نژاد بود، طبقه تازه‌ای شکل گرفت. این طبقه که نوکیسه هستند، منافع اقتصادی‌شان پیوند جدی با بازگشت مجدد احمدی‌نژاد خورده است.به نظر من تیم احمدی‌نژاد یک پایه رای دارد؛ همان پایه رایی که در سال 84 توانست جمع و جور کند.اصولگرایان به تخریب گسترده و جدی دولت روی آورده‌اند. برای مثال در بحث فیش‌های حقوقی به خاطر ضعف تیم اقتصادی و رسانه‌ای دولت و عملکرد نامناسبشان، مخالفان توانستند بهره لازم را بگیرند و به توفیقاتی برسند. وی گفت: مثلث ناطق‌نوری، لاریجانی و باهنر پشت روحانی خواهند ایستاد. ایسنا این خبر را منتشر کرد.
انتقاد از رفتارهای قوم‌گرایانه در مجلس امیرهاشم مقدم در یادداشتی برای فرارو نسبت به افزایش رفتارهای قوم‌گرایانه در مجلس شورای اسلامی هشدار داده با اشاره به سخنان چند روز پیش آقای نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس، که افغانستانی‌ها را عامل بیکاری در ایران دانسته و نیروی انتظامی و وزارت کشور را به دلیل بی‌توجهی به این مسئله، نکوهش کرده بود می‌نویسد: بیش از چهل سال است که پژوهشگران، جامعه‌شناسان و انسان‌شناسان ایرانی نسبت به عدم تمایل نیروی کار ایرانی در برخی مشاغل دشوار، هشدار می‌دهند. حتی پیش از آنکه موج مهاجرت افغانستانی‌ها در دهه شصت به ایران شکل بگیرد. به جز این مورد، تمایل کارفرمای ایرانی به استثمار کارگر افغانستانی را هم نباید به دوش این کارگر انداخت. نهایتاً آنکه ای‌کاش ایرانیانی که اینچنین مواضع سفت و سخت درباره حضور نیروی کار افغانستانی در ایران می‌گیرند، انتظار همین برخورد را هم با کارگران ایرانی در کشورهای دیگر داشته باشند. شوربختانه باور نادرستی در بین ایرانیان وجود دارد مبنی بر اینکه همه ایرانیان خارج از کشور، نیروی کار متخصص و البته نخبه هستند. دست‌کم در همین ترکیه که نگارنده تجربه چند سال زندگی در آن را دارد، خلاف این را نشان می‌دهد. فعالیت باندهای گسترده قاچاق ایرانی در ژاپن و مالزی نیز نمونه‌هایی از حضور ایرانیان در دیگر کشورها است.
دلایل عجیب برای نصب بیلبوردهای حقوق بشری آمریکایی نصب بیلبوردهای حقوق بشر آمریکایی در سطح شهر تهران بار دیگر حاشیه‌ساز شد. اطلاعات عجیب و بعضا بی‌ربطی نظیر اینکه چه تعداد فرزند نامشروع در امریکا متولد می‌شوند یا چه میزان از جمعیت زنان امریکا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند موجب شده تا برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی به این مسئله واکنش نشان دهند. شاکری عضو اصولگرای شورا شهر تهران در گفت‌‎وگویی دلایل جالبی نظیر هشدار به مسئولان در خصوص آمریکا و نزدیکی روز قدس را دلیل نصب این بیلبوردها دانست. شاکری در پاسخ به این‌که «وضعیت تولد نوزادان آمریکایی چگونه به شناساندن دولت زورگوی آمریکا منجر می‌شود؟» می‌گوید این نوع اطلاعات هم «جنبه دیگری» از کار را نشان می‌دهد چون به اعتقاد او «فرهنگی که در درون خود انواع مصیبت‌ها را دارد، نمی‌تواند پیام دوستی برای دیگر کشورها داشته باشد» و همچنین نشان می‌دهد «کشورها باید به توانمندی و نیروهای خود اتکا کنند.» روزنامه شهروند این گزارش را منتشر کرد.
انتقاد مشاور رئیس‌جمهور از تیم رسانه‌ای دولت صالحی امیری با انتقاد از نحوه رویکرد تیم رسانه‌ای دولت، گفت: متاسفانه به دلیل ضعف تیم رسانه ای دولت بسیاری از زوایای فیش های حقوق برای مردم پنهان مانده است و افکار عمومی اطلاعی از آن ندارند. در برخی از تعیین حقوق و دستمزدها دولت نمی تواند ورود نماید و برخی نیز نیازمند اصلاح قوانین است. مشاور رییس جمهور که چندی پیش خود فیش حقوق اش را منتشر کرد، گفت: انتشار فیش‌های حقوقی برای تخریب دولت شروع شد در غیر این صورت چرا تا کنون از بررسی حقوق و دستمزهای سایرین افراد شاغل در قوا و نهادها و سازمان ها و بنیاد ها و ... بحثی به میان نیامده است. اعتدال این خبر را منتشر کرد.
واکنش مطهری به پیامک تهدیدآمیز به خبرنگاران نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات و پلیس فتا خواست منشاء پیامکهای تهدید آمیز ارسالی به برخی خبرنگاران را مشخص کنند. علی مطهری با اشاره به ارسال پیامک‌های تهدید آمیز به برخی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای گفت: هیات نظارت بر مطبوعات نهاد متولی رسانه‌هاست و سایر نهادها حق دخالت در این حوزه را ندارند ؛ بنابراین موارد این چنینی باید از طریق هیات نظارت به مطبوعات اعلام شود. وی افزود:‌ ارسال چنین پیامک‌هایی موجب ایجاد نگرانی در اهالی رسانه شده و لذا پلیس فتا و وزارت اطلاعات باید به سرعت منشاء این پیامک‌ها را روشن کنند و نتیجه را به اطلاع مردم و رسانه‌ها برسانند و خاطی یا خاطیان به قوه‌قضاییه معرفی شوند.ایسنا این خبر را منتشر کرده است.
شرط ناطق برای ورود به فیش های حقوقی حجت‌الاسلام ناطق نوري، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موضوع فيش‌هاي حقوقي و پرداخت‌هاي غيرقانوني برخي مديران و اينكه آيا دفتر مقام معظم رهبري به اين موضوع ورود مي‌كند يا خير، عنوان داشت: «ورود به اين موضوع، وظيفه سازمان بازرسي كل كشور است. من بازرس مقام معظم رهبري هستم و اگر ايشان دستور بدهند، در قضيه فيش‌هاي حقوقي وارد خواهم شد.»
اعدام کمک به حل قاچاق موادمخدر نمی‌کند نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان خواستار تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی برای مبارزه با قاچاق موادمخدر و قاچاق کالا و ارز شد. آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مبارزه با قاچاق موادمخدر و قاچاق کالا و ارز این استان در محل دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: مسئله قاچاق موادمخدر درمان و راه‌حل فرهنگی دارد. وی با اشاره به قانون اعدام برخی از قاچاقچیان اصلی موادمخدر در کشور، تصریح کرد: با وجود این اعدام‌ها موضوع و معضل موادمخدر همچنان در کشور وجود دارد و این نشان می‌دهد که اعدام‌ها تاثیر زیادی در بازدارنگی نداشته است.ایسنا این خبر را منتشر کرده است.
آدم‌های اصولگرایان را که موش نخورده است جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ما داوری داریم به نام شورای نگهبان. اگر سوتش بلند شد یا از هواکشش دود سفید بالا آمد و کسی را تایید کرد، آن وقت احمدی‌نژاد می‌تواند برود، فعالیت کند. مردمی که از او خیر دیدند به او رای می‌دهند. احمدی‌نژاد برای عده‌ای خیر داشته و حالا این دولت که سر کار آمد با اقبال عمومی مردم روبه‌رو شده است. واقعیت این است که سخن گفتن درباره کاندیداتوری احمدی‌نژاد خیلی زود است و فایده‌ای ندارد.در جامعه مردمی که توانستند بار خود را در زمان احمدی‌نژاد ببندند، به او رای می‌دهند و از او استقبال می‌کنند. مردمی هم که نتوانستند به جایی برسند، رای نمی‌دهند.برای اصولگرایان تا حالا قحط‌الرجال پیش نیامده که بخواهند از روحانی حمایت کنند. ما کاندیداهای خود را داریم ولی به زمانش رو می‌کنیم. ما چهره زیاد داریم. آدم‌های ما را که موش نخورده است. آقایان حداد عادل، قالیباف و جلیلی از این افراد هستند. ما این همه شخصیت داریم برای چه به سمت رقیب برویم. رویداد 24 این خبر را منتشر کرد.
طیب‌نیا برای مدیران سقف حقوقی تعیین کرد علی طیب‌نیا وزیراقتصاد گفت: تعیین سقف حقوقی برای مدیران را من به شرکت‌ها ابلاغ کرده‌ام که سقف پرداخت‌ها فعلا محدود شود تا تصمیمات اساسی در زمینه موضوع پرداخت‌ها اتخاذ و اعمال شود. در روزهای گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه حداکثر دریافتی مدیران عامل بانک‌ها ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد. همچنین حداکثر دریافتی ماهانه مدیران عامل شرکت‌ها ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد.فارس این خبر را منتشر کرد.
تهدید به بیرون کردن شهردار با چماق! آیت‌الله عارفی از رهبران اصولگرایان خراسان جنوبی انتقادهای تندی را خطاب به استاندار جدید به زبان آورد و گفت: بدون اینکه با وکلای خراسان‌جنوبی مشورت کنند یک شهردار را برای استان محروم خراسان جنوبی تعیین کردند. من اگر زنده باشم نمی‌گذارم این سیاسی کاری منجر به رای جمع کردن شما شود! اگر مردم استان، استاندار جدید را با چماق بیرون کردند، گلایه نکنید!اما سخنگوی وزارت کشور می‌گوید مخالفت با استاندار جدید خراسان جنوبی به خاطر سوابق درخشان او در استان خراسان شمالی است. ایلنا این خبر را منتشر کرد.
رایزنی دولت برای برگزاری انتخابات پیش از موعد علی پورعلی مطلق مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: رایزنی‌ها را با شورای نگهبان برای تعیین زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال 1396 آغاز کرده ایم. با توجه به اینکه خردادماه سال آینده مصادف با ماه مبارک رمضان است و برگزاری انتخابات در این ماه دشوار است در خصوص تغییر زمان برگزاری انتخابات رایزنی هایی با شورای نگهبان انجام داده ایم. براساس قانون یک ماه قبل از زمان شروع بکار فعالیت رئیس جمهوری باید انتخابات تمام شده باشد و از آنجا که خردادماه سال آینده مصادف با ماه مبارک رمضان است و کار برای افرادی که می خواهند در پای صندوق ها حضور یابند و چند روز نیز برای شمارش آرا در محل حضور داشته باشند سخت است پیشنهاد کرده ایم که انتخابات یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان برگزار شود. انتخاب این خبر را منتشر کرد.
فهرست یارانه ١٢ میلیارد تومانی مطبوعات منتشر شد بالاترین میزان دریافتی را روزنامه دنیای اقتصاد با 559 میلیون و 827 هزار و 450 تومان و 2 روزنامه وابسته به موسسه خبر در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند که خبر جنوب 470 میلیون و 338 هزار و 407 تومان و خبر ورزشی 234 میلیون و 650 هزار و 297 تومان دریافتی داشتند. در رتبه چهارم روزنامه شرق با دریافتی 161 میلیون و 730 هزار و 399 تومان، در رتبه پنجم روزنامه اعتماد با 113 میلیون و 173 هزار و 670 تومان و در رتبه ششم هفته نامه سیب سبز با دریافتی 104 میلیون و 741 هزار و 910 تومان قرار گرفته‌اند
رسانه نزدیک به هاشمی خواستار استعفای وزیر اقتصاد شد روزنامه آرمان امروز شنبه در گزارشی نوشت: ماجرای فیش‌های حقوقی با ارقام نجومی موضوع ساده‌ای نیست که بشود با یک عذرخواهی یا حتی برکناری متخلفان آن را فراموش کرد. عزل روسای بانک‌ها چاره جبران تخلفات اقتصادی نیست و بهتر است رئیس‌جمهور در اندیشه تغییر وزیر اقتصاد باشد تا شاید با این اقدام تا حدودی از میزان بی‌اعتمادی پدید آمده به سیستم بانکی کشور که اکنون در دوران پساتحریم روزهای حساس و سرنوشت‌سازی را می‌گذراند، بکاهد.
حقوق ۴ مدیر دولتی تهران اعلام شد چهار مدیر دولتی استان تهران حقوق دریافتی خود از دولت را اعلام کردند.نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران که پیش از این معاون استاندار بوده است حقوق دریافتی خود را ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد.عسکری معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران هم با ۲۲ سال سابقه ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق خود رااعلام کرد.ضرغامی مدیرکل ارشاد استان تهران هم حقوق و مزایای خود را ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هم حقوق دریافتی خود را حدود ۴ میلیون تومان اعلام کرد.این مطلب در خبرگزاری موج منتشر شده است.
آمادگی 100 نماینده برای تشکیل فراکسیون اعتدال نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون اعتدال بعد از تعطیلات فعلی نمایندگان مجلس دهم خبر داد و گفت: تاکنون 100 نماینده از دو فراکسیون ولایت و امید برای حضور در این فراکسیون اعلام آمادگی کرده اند.غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره تشکیل سومین فراکسیون در مجلس دهم افزود: اعضای هیات موسس فراکسیون اعتدال 20 نفر هستند.وی با بیان این که این فراکسیون مشی اعتدالی در پیش خواهد گرفت، ادامه داد: در ابتدای تشکیل مجلس دهم بنا نبود که ما عضو فراکسیون ولایت شویم، بنا بود که همه کسانی که خواهان ریاست آقای لاریجانی بودند در کنار هم جمع شوند و به اجماع در این خصوص برسند.این نماینده مجلس دهم یادآور شد: اصلا قرار نبود که فراکسیون ولایت شکل بگیرد، قرار بود بعد از ریاست علی لاریجانی در این راستا صحبت کنیم، در این راستا تخلف تشکیلاتی صورت گرفت، عده ای سوء استفاده و مصادره به مطلوب کردند. این مطلب در نامه نیوز منتشر شده است.
رییس جمهور سریال ماه رمضان را تعقیب می کند؟! در حاشیه دیدار اهالی فرهنگ و هنر با رییس جمهور که مهمانان زیادی داشت،از بین بازیگران چند هنر مند و بازیگر توجه ویژه ای به آنها شد. بعد از اینکه علی نصیریان افطار را با دکتر روحانی صرف کرد،مهمانان، گروهی و بعضا چند نفر و تک نفره برای دیدار و گفتگو به ملاقات رییس جمهور رفتند. در این بین توجه به پوریا پورسرخ جالب توجه بود.پورسرخ ابتدا از سوی جنتی وزیر ارشاد به عنوان یکی از سفیران خیریه روشنای امید به رییس جمهور معرفی شد. دکتر روحانی خطاب به پورسرخ گفت :«خسته نباشید، سریال شما را که این شب ها در آن نقش منفی ایفا می کنی دنبال می کنم. موفق باشی.»در ادامه الهام حمیدی هم بعنوان بازیگر و ایفا کننده نقش های ارزشی و ماندگار از سوی وزیر به دکتر روحانی معرفی و از سوی وی تمجید شد.
ادعایی درباره دریافتی رسایی در دو دوره نمایندگی سایت خبری تحلیلی انصاف نیوز مدعی شد، حمید رسایی ۴۴۱ میلیون تومان (معادل ارزش فعلی) از مجلس دریافتی داشته است.بنابر این ادعا دریافتی او در دو مجلس (۸۷ – ۹۵) با میانگین قرار دادن فیش حقوق اردیبهشت ماه که خود او منتشر کرده است (۴٫۶ میلیون تومان)، به حدود ۴۴۱ میلیون تومان (با ارزش فعلی) می رسد.
محتوای بنرهای نصب شده در سطح تهران را خود آمریکایی‌ها قبول دارند حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی درباره تبلیغات ضد آمریکایی که در سطح شهر منتشر شده است اظهار داشت: در این رابطه سازمان زیباسازی کار غیرمتعارفی انجام نداده است.وی افزود: بنرهایی که در عرشه پل‌ها وجود دارد خود آمریکایی‌ها نیز معترض به این اتفاق‌ها در داخل کشورشان هستند و ما نیز چیزی به این مطالب اضافه نکرده‌ایم.رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره جبهه‌گیری بعضی از افراد درخصوص تبلیغات ضدآمریکایی گفت: چرا وقتی که در نیمه شعبان شهر را از تصاویری پرکردند این حرف‌‌ها را نمی‌زدند. امریکایی‌ها این همه نسبت به کشور ما جنایت، خیانت و دشمنی کرده است و جملاتی که امروز در سطح شهر مشاهده می‌کنیم خودشان عنوان کردند و این جملات در کشور ما بازنشر شده است.این مطلب در فارس منتشر شده است.
ایستگاه بعدی تغییر استانداران با وجود تاکید سخنگوی وزارت کشور مبنی بر پایان یافتن روند تغییر استانداران، یک منبع آگاه در وزارت کشور خبر داد که قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی طی روزهای آتی جای خود را به یک استاندار جدید خواهد داد. حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور، هفته گذشته خبر داده بود که روند تغییر استانداران در کشور به پایان رسیده و از این پس هیچ یک از استانداران کشور تغییر نخواهد کرد اما جابجایی فرمانداران ادامه خواهد داشت. با وجود این موضوع، یک منبع آگاه در وزارت کشور خبر داد که گزینه بعدی تغییر و تحولات از سوی وزارت کشور در سطح استانداری‌ها در آذربایجان غربی رخ خواهد داد و طی روز‌های آتی قربانعلی سعادت، استاندار فعلی آذربایجان غربی از سمت خود برکنار خواهد شد و جای خود را به یک استاندار جدید خواهد داد. این مطلب در رویداد 24 منتشر شده است.
احضار معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به دادسرا حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد رسما به دادسرا احضار شد.یک منبع آگاه اعلام کرد حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی شکایت یک ماهنامه رسما به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است و باید از خود دفاع کند.این مطلب در خبرگزاری موج منتشر شده است.
توضیحات  درباره خبر تغییر شمخانی یک منبع مطلع بحث تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی را شیطنت رسانه ای خواند.این منبع مطلع به اعتماد آنلاین گفت: منظور دبیر شورای عالی امنیت ملی از این سخنان خود که «اگر تا پایان بررسی این موضوع در شورای عالی امنیت ملی حضور داشتم، حتماً گزارش علت مرگ علی دادمان را به مردم می‌دهم »این بوده است که فرآیند بررسی موضوع احتمال ترور«بیولوژیک» طولانی است این منبع با بیان اینکه رسانه ها برداشت نادرست از این سخن داشته اند تاکید کرد: انتشار این گونه اخبار برخلاف منافع ملی ویک شیطنت رسانه ای است و توصیه می شود رسانه ها از انتشار اخبار غیر دقیق و نادرست خوداری کنند . امروز برخی رسانه ها و کانالهای خبری از این سخن دبیر شورای عالی امنیت ملی که «اگر تا پایان بررسی این موضوع در شورای عالی امنیت ملی حضور داشتم، حتماً گزارش علت مرگ علی دادمان را به مردم می‌دهم. » برداشت تغییر اقای شمخانی را داشته اند .
شرط ایران برای آغاز عمره سرپرست حجاج ایرانی در گفت وگویی، روند مذاکرات ایران با عربستان در مورد اعزام زائران به حج، شرط کشورمان برای اعزام به عمره، روند نامناسب پرداخت غرامت به حجاج ایرانی صدمه دیده در حوادث منا و مسجد الحرام، سهمیه حج ایران در سال های آینده و نتیجه تحقیقات در مورد عوامل حادثه منا و پیامدهای آن را تشریح کرد. قاضی عسگر در ادامه در پاسخ به سئوالی در مورد حج عمره، گفت: مساله عمره متفاوت است. در خصوص عمره مشکلی نداشتیم. اما در حادثه فرودگاه جده، ماموران خطاکار سعودی جنایت کرده که از نظر قانونی بسیار خطرناک است و آبروی عربستان را برد.وی با اشاره به اینکه این دو مامور امنیت گردشگری دینی عربستان را به خطر انداختند، گفت: این افراد خطاکار باید ماه اول محاکمه می شدند و برخورد می شد، اما نتیجه تعلل ریاض تعطیلی عمره توسط ایران بود. وی گفت که به مقامات عربستان اعلام شده است اگر این دو مامور مجازات و رسما اعلام شود ایران مقدمات برگزاری عمره را انجام می دهد.ایرنا این خبر را منتشر کرده است.
خاطره رمضان‌زاده از برخورد رئیس دولت اصلاحات با پاداش‌ها عبدالله رمضان‌زاده به «اصلاحات‌نیوز» گفت:«روزهای آخر دولت هشتم بود. برخی پیشنهاد کردند رسم است که در پایان دولت‌ها پاداشی برای اعضای دولت در نظر می‌گیرند، خوب است این دولت هم پاداشی بدهد. پیشنهاد یک ماشین پژو ۴۰۵ برای هریک از اعضای دولت مطرح بود. آقای دکتر عارف پیشنهاد را با آقای خاتمی مطرح کرد. آقای خاتمی موافقت نکرد. قیمت پژو در آن زمان ۱۴ میلیون تومان بود.»
واکنش رفیق دوست به درخواست برای انتشار فیش حقوقی محسن رفیق‌دوست، اولین وزیر سپاه در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر هست، فیش حقوقی خود را منتشر کند، گفت: بنده به مدت 6 سال است که نه از سپاه و نه از بنیاد حقوقی دریافت نمی‌کنم زیرا احتیاجی ندارم و بر حسب علاقه و وظیفه مشغول به کار هستم.نامه نیوز این خبر را منتشر کرده است.



۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن