تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820425402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با مدیرانی که منت سر مردم بگذارند، برخورد می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: با مدیرانی که منت سر مردم بگذارند، برخورد می‌کنیم
شهردار تبریز با بیان این‌که خدمت در شهرداری، جز با مدیریت اقتضایی ممکن نیست، گفت: شهرداری، عرصه مواجهه با مشکلات لحظه‌ای و غیرمترقبه ‌است، همین امر می‌طلبد که مدیران، به تناسب بودجه، امکانات و منابع انسانی، در کمترین زمان ممکن، بهترین تصمیم را بگیرند.


دکتر صادق نجفی در جمع معاونان، مدیران و شهرداران مناطق تبریز، از مدیران شهرداری به عنوان خواص عرصه خدمتگزاری شهر یاد کرد و افزود:  خدمات شهرداری، به صورت مستمر در معرض ارزیابی شهروندان است و مردم، افراد تلاش‌گر را به خوبی می‌شناسند.
شهردار تبریز با اشاره به این‌که ایجاد انگیزه به نیروی انسانی، موجب تقویت اراده آنان خواهد شد، گفت: مدیران و کارکنانی که به صورت شبانه‌روزی در خدمت شهر و شهروندان هستند، طبیعی است که باید مورد تشویق قرار بگیرند. وی تاکید کرد: قدردان و حامی مدیران پرتلاش هستیم و در عین حال، با مدیرانی که در انجام وظایف مسئولیتی خود، منت بر سر مردم یگذارند، برخورد می‌کنیم.  
شهردار تبریز ادامه داد: از نخستین روزهای مسئولیت در شهرداری تبریز، تفویض برخی اختیارات قانونی به شهرداران مناطق و معاونان را مورد توجه قرار دادیم تا در کنار هم، در یک فضای بی‌حاشیه و مطمئن خدمت کنیم. دکتر نجفی  با بیان این‌که بر خلاف تصورات رایج، بحث هزینه در شهر، بسیار دشوارتر از کسب درآمد است، اظهار داشت: بودجه و امکانات شهرداری، باید با تعیین اولویت‌ها و نیازهای اصلی شهر صرف شود، همین امر، نشانگر حساسیت بحث‌ هزینه بوده و ضرورت رویکردهای کارشناسی و نیازسنجی را در بحث‌های مدیریت شهری، برجسته‌تر می‌کند. وی با بیان این‌که انتظارات و توقعات از شهرداری به تبعِ رویکردهای گسترده و مستمر این نهاد خدمتگزار، بالاست، خاطرنشان کرد: البته هر درخواستی باید پشتوانه حقوقی و قانونی داشته باشد، در غیر این صورت، وظیفه حوزه‌های حراست و بازرسی است که با ورود به‌موقع خود، زمینه‌ هزینه‌کردهای غیرقانونی را برطرف کنند. شهردار تبریز با بیان این‌که نظم و انضباط باید در عموم سلسله‌مراتب مدیریت و تصمیم‌گیری نهادینه شود، تاکید کرد: فردی که از مدیر بالادست خود، تبعیت نکند، نباید انتظار دستورپذیری مدیران پایین‌دست خود را داشته باشد. وی در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت بازنگری در مباحث ساختاری شهرداری را یادآور شد و افزود: هر یک از کارکنان شهرداری تبریز در طول خدمت در بخش‌های مختلف این مجموعه، به  تجارب و آموزش‌های ارزشمندی دست می‌یابند؛ از این رو، انتقال کارکنان از واحدی به واحد دیگر، ممکن است به هدر رفت تخصص‌ها منجر شود؛ اصلاح و تقویت ساختار اداری و یکسان‌سازی وضعیت قراردادها که مورد توجه شهرداری تبریز قرار گرفته، می‌تواند این آسیب را رفع کند. دکتر نجفی همچنین با اشاره به انتخاب شهرداری تبریز به عنوان دستگاه برتر در زمینه حقوق‌شهروندی و عفاف‌و‌حجاب در شهر تبریز تصریح کرد: ارزش این موضوع آن‌جا بارز می‌شود که به خاطر بیاوریم چنین عنوان مهمی در خانواده 14 هزار نفری شهرداری تبریز حاصل شده و در واقع، قابل‌قیاس با حجم‌کاری و شمار کارکنان سایر ادارات نیست؛ کسب عنوان برتر در موضوع «عفاف و حجاب» نشان‌دهنده توفیقی است که شهرداری تبریز در سال‌های اخیر، در بحث سالم‌سازی محیط اداری و حاکم‌کردن فضای ارزشی به دست آورده است. وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های معاون سابق خدمات شهری و اجرایی شهرداری گفت: تبریز در سال‌های اخیر، همواره به عنوان زیباترین و تمیزترین شهر کشور، در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مطرح شده است؛ این موضوع نشانگر مجاهدت بی‌وقفه مجموعه خدمات شهری و به خصوص برادر تلاشگرمان مهندس قربانیان است؛ برای  ایشان آرزوی توفیق داریم و امیدواریم در مسئولیت جدید نیز از وجود ایشان به عنوان یکی از مدیران ارشد و مجرب شهرداری بهره‌مند شویم. شهردار تبریز در پایان با معرفی انتصابات جدید، محمدرضا قربانیان را به عنوان قائم‌مقام شهردارتبریز، علی مدبر را به عنوان معاون خدمات شهری‌و‌اجرایی و محبوب تیزپاز را به عنوان شهردار منطقه هشت تبریز معرفی کرد.




تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن