تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803181646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي حقوق مديران شركت‌هاي بزرگ فولاد تا پايان تير


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ساماندهي حقوق مديران شركت‌هاي بزرگ فولاد تا پايان تير
درپي اعلام حقوق مديرعامل فولاد مباركه که 196 برابر حقوق یک کارگر ساده است، معاون نيروي انساني وزير صنعت گفت: اخيراً‌ وزير صنعت دستور بررسي سقف حقوق مديران شركت‌هاي فولاد را داده و اگر تا پايان تير حقوق مديران تعيين تكليف نشود بايد وجوه اضافي به شركت بازگردانده شود.
درپي اعلام حقوق مديرعامل فولاد مباركه که 196 برابر حقوق یک کارگر ساده است، معاون نيروي انساني وزير صنعت گفت: اخيراً‌ وزير صنعت دستور بررسي سقف حقوق مديران شركت‌هاي فولاد را داده و اگر تا پايان تير حقوق مديران تعيين تكليف نشود بايد وجوه اضافي به شركت بازگردانده شود.
اخيراً برخي نمايندگان مجلس از حقوق 196 برابري مديرعامل فولاد مباركه نسبت به يك كارگر عادي خبر داده‌اند.
 نادر قاضي‌پور نيز در واكنش به سخنان اخير نعمت‌زاده درباره فيش‌هاي حقوقي به يك سايت گفته بود، در هيچ يك از كشورهاي دنيا ـ چه كشورهاي كمونيستي و چه كشورهاي سرمايه‌داري ـ كلمه‌اي به اسم رانت وجود ندارد؛ اما متأسفانه در كشور ما بيش از هر چيز ديگري، رانت افراد به چشم مي‌خورد؛ در هيچ يك از اين كشورها ميزان دريافتي‌هاي افراد و مديران دولتي با اين اختلاف فاحش انجام نمي‌شود.
 وي افزود: چگونه ممكن است در كارخانه‌اي كه ايشان مدير‌عامل آن را منصوب كرده است، مدير‌عامل آن 196 برابر يك كارگر عادي حقوق دريافت كند. زماني كه مدير‌عامل فولاد مباركه با اين ميزان اختلاف از كارگران خود حقوق دريافت مي‌كند، نعمت‌زاده حق دارد كه از آن دفاع كند. برخي مستندات نيز حاكي است، بهرام سبحاني، مديرعامل فولاد مباركه اصفهان در هيئت مديره 16 شركت عضويت دارد.
  دراين خصوص محمدرضا فياض در گفت‌وگو با تسنيم، در رابطه با حقوق دريافتي مديران مجتمع فولاد مباركه كه اعتراض‌هايي را از سوي نمايندگان مجلس مبني بر حقوق 196 برابري مديرعامل اين شركت نسبت به يك كارگر عادي به دنبال داشته است، اظهار داشت: وزارت صنعت در مجتمع فولاد مباركه سهم كمي دارد و اين شركت بر اساس قانون تجارت اداره مي‌شود نه قوانين دولتي.
وي با بيان اينكه پس از اعلام فيش‌هاي حقوقي رويايي اين موضوع در وزارت صنعت بررسي و رسيدگي لازم براي حقوق زيرمجموعه‌هاي اين وزارتخانه آغاز شد، افزود: در اين بررسي‌ها يكي دو مورد شائبه وجود داشت كه برطرف شده است.
معاون نيروي انساني وزارت صنعت با اعلام اينكه اخيراً‌ وزير صنعت اعلام كرده است كه سقف حقوقي مديران انواع شركت‌ها بايد مورد بررسي قرار گيرد، تصريح كرد: تأكيد مي‌كنم دستور وزير صنعت شامل شركت‌هايي كه سهم وزارت صنعت در آنها بسيار اندك هست هم مي‌شود، به ويژه در بخش فولاد نيز قرار است بررسي‌ها انجام و تا پايان تيرماه حقوق‌ها ساماندهي شود.
فياض تصريح كرد: پس از اين تاريخ اگر حقوق مديران تعيين تكليف نشود بايد وجوه اضافي را به شركت بازگردانند.   همچنين دادستان كل كشور گفت: دادستاني كل كشور در نخستين اقدام خود از وزير اقتصاد و دارايي خواسته است تا ليست افرادي كه حقوق‌هاي كلان دريافت مي‌كنند را ارسال كند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن