تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصب چمن مصنوعی رینگ پیاده‌روی شورابیل آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نصب چمن مصنوعی رینگ پیاده‌روی شورابیل آغاز شد
در یک طرح تحولی در مجموعه شورابیل اردبیل نصب چمن مصنوعی در رینگ پیاده‌روی شورابیل اردبیل آغاز شد.
به گزارش جوان از اردبیل، شهردار اردبیل در جریان بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی شهرداری اردبیل اظهار کرد: احداث تقاطع و میدان بزرگ نیار به کاهش تصادفات و تلفات رانندگی منجر می‌شود. حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: میدان بزرگی با مساحت بالغ بر یک هکتار و با فضای سبز مناسب برای تقاطع نیار طراحی شده و پروژه ساماندهی این تقاطع با هزینه‌ای معادل هزینه ساخت یک زیرگذر در حال اجراست.





  وی گفت: آسفالت‌ریزی مسیر دور دریاچه شورابیل همزمان با تکمیل بالغ بر 10 پروژه عمرانی دیگر در این مجموعه ادامه دارد. شهردار اردبیل از به کارگیری امولسیون قیر برای اولین بار از سوی شهرداری در آسفالت خیابان ورودی جدید شورابیل از سمت ضلع جنوبی این دریاچه خبر داد. لطف‌اللهیان در جریان بازدید از عملیات قیرپاشی ورودی جدید شورابیل از سمت نمایشگاه بین‌المللی که توسط ماشین‌آلات سازمان عمران شهرداری انجام می‌شود، با اذعان به اینکه حفظ محیط زیست در اجرای طرح‌های عمرانی در محدوده دریاچه شورابیل در اولویت برنامه‌های شهرداری است، از تلاش شهرداری اردبیل مبنی بر به کارگیری شیوه‌های جدید و دوستدار محیط زیست در پیشبرد طرح‌های عمرانی پیرامون شورابیل خبر داد. وی مواردی همچون عدم آلودگی محیط زیست، عدم نیاز به فرآیند گرمادهی هنگام استفاده، عدم نیاز به حلال‌های نفتی، عدم آتش‌گیری هنگام نگهداری، حمل و اجرا، امکان کاربرد در شرایط مطلوب و همچنین کاربردهای گسترده در راهسازی و راهداری را از جمله مزایای استفاده از امولسیون‌های قیر نسبت به قیرهای محلول معمولی دانست.


لطف‌اللهیان از آغاز اجرای پروژه نصب چمن مصنوعی در مسیر پیاده‌روی دور دریاچه شورابیل خبر داد و بیان کرد: بیش از 350 پروژه عمرانی ریز و درشت در سطح شهر در حال انجام است که این پروژه‌های عمرانی تنها با وجود پیوست فرهنگی موجب توسعه پایدار شهری می‌شود. شهردار اردبیل در جریان بازدید از عملیات اجرایی نصب چمن مصنوعی در رینگ پیاده‌روی مسیر سلامت دریاچه شورابیل از افتتاح این طرح تا 10 روز آینده خبر داد. وی با اشاره به بخشی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده تا تعطیلات عید سعید فطر در مجموعه شورابیل اضافه کرد: مجموعه شورابیل با رویکرد انسان محور و سلامت محور در حال توسعه است. لطف‌اللهیان در ادامه سخنان خود گفت: در حاضر نیز عملیات عمرانی 39 پروژه کوچک و بزرگ در محدوده مجموعه گردشگری شورابیل با سرعت و دقت لازم در حال انجام است. وی اظهار کرد: اقدامات عمرانی مجموعه شورابیل به منظور فراهم آوردن زمینه برای توسعه زیرساختی این مجموعه در حال انجام است. لطف‌اللهیان با بیان اینکه همه طرح‌های اجرا شده و در حال اجرا در مجموعه گردشگری شورابیل به منظور فراهم آوردن زمینه برای توسعه زیرساختی این مجموعه در حال انجام است، تصریح کرد: شهرداری اردبیل اجرای طرح‌های مجموعه شورابیل را به شکل کاملاً استاندارد و جهت ارتقا سلامت شهروندان و نشاط عمومی در دست اجرا دارد. وی افزود: امسال بخش اعظمی از طرح‌های در دست اجرا در محدوده مجموعه شورابیل به سرانجام می‌رسد.


لطف‌اللهیان شورابیل را عنصری با ارزش برای اردبیل توصیف کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم امسال بخش اعظمی از طرح‌های در دست اجرا در محدوده این مجموعه را به سرانجام برسانیم تا نتایج این اقدامات به افزایش آسایش و نشاط شهروندان قدرشناس اردبیل و گردشگران منجر شود. شهردار اردبیل طرح‌هایی نظیر اجرای ورودی‌های جدید شورابیل، اجرای چندین پارک با کمپ مسافر، رینگ پیاده‌روی، رینگ سواره‌رو، تعبیه امکانات تفریحی، ورزشی و آبی از جمله جت اسکی، زیپ لاین، قطار چرخ لاستیکی، دوچرخه هوشمند، خودروهای پدالی، بنانا و... را از جمله طرح‌های مهم اجرا شده و یا در حال اجرا در مجموعه گردشگری شورابیل برشمرد.





تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن