تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815170776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مستند «موز مساوی با نفت» کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مستند «موز مساوی با نفت» کلید خورد
این مستند سعی دارد در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» جایگاه محصول موز را به تصویر بکشد.

مستند «موز مساوی با نفت» کلید خورد
یاسین خوشامدزهی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده مستند در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محوریت این مستند گفت: این مستند سعی دارد در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» جایگاه محصول موز را به تصویر بکشد.

وی افزود: اين مستند به معرفی استان سيستان و بلوچستان در بخش جهاد كشاورزي با نگاهي جهادي و رويكردي، به شعار سال اقتصاد مقاومتي انجام و عمل خواهد پرداخت. موز يكي از محصولات منطقه زراباد و باهوكلات شهرستان چابهار است.

این مستندساز اظهار داشت: مستند «موز مساوی با نفت» سعی دارد جایگاه میوه موز را به عنوان یک محصول استراتژیک در کشور به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه تمامی عوامل ساخت این مستند بومی هستند، گفت: مستند «موز مساوی با نفت» به همت و حمايت مديركل جهاد كشاورزي استان سيستان و بلوچستان در دست تهیه است. اگر حمايت و كمك مهندس نجفي نبود، اين مستند به توليد و ساخت نمي‌رسيد.

خوشامدزهی اظهار داشت: پس از فیلمبرداری از باغات موز زرآباد در کنارک، هدف بعدی این مستند باغات موز باهوکلات شهرستان چابهار است. این مستند به سفارش سيماي مراكز استانها سازمان صداوسيما و شبكه هامون در دست ساخت است و از شبکه های سراسري پخش شد. 

وی ادامه داد: نگاه مثبت مسئولان در هر منطقه تاثیرگذار است و این نگاه رهبر معظم انقلاب بود که با تاکید فراوان ایشان طرح های توسعه سواحل مکران در حال اجراست و نگاه سرمایه گذاران دنیا به این منطقه معطوف شده است. مسئولان برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان باید توجه جدی به کشاورزی داشته باشند و مهمتر از آن برای خرید محصولات تولیدی آنان برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن بخش زرآباد کنارک در قلب توسعه سواحل مکران بیان کرد: این بخش از جایگاه ویژه ای برخوردار است و پیشرفت این منطقه سبب پیشرفت جنوب استان خواهد شد.

عوامل این مستند عبارتند از:
مدير تصوير برداري: صادق سوري؛ صدابردار: وحيد خدير؛ مدير توليد: امين تاج الديني؛ تدوين: حسين ريگي؛ برنامه ريز: محمد اعظم صادقي؛ دستيار كارگردان: مجتبي فاحتي؛ تهيه كننده و كارگردان: ياسين خوشامد زهی.







۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن